اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

حاشیه‌های بی‌ثمری که مشکلات مردم را به حاشیه می‌برد/ سازماندهی رسانه‌ای اصلاحات برای فرار از پاسخگویی

حاشیه‌های بی‌ثمری که مشکلات مردم را به حاشیه می‌برد/ سازماندهی رسانه‌ای اصلاحات برای فرار از پاسخگویی
دولت با مشکلات مدیریتی و فنی زیادی روبروست که نتایج آنرا در وضعیت اقتصادی کشور می توان به خوبی دید. اما بایستی در این حوزه برخوردی انتقادی با دولت صورت گیرد که در آن به جای حاشیه سازی های بی ثمر و جنجالی های سیاسی که مورد توجه ضدانقلاب قرار می گیرد، دولت را پاسخگو کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از سخنان رئیس جمهور درباره صلح امام حسن مجتبی (ع) در یک فضای جرو بحث های پینگ پونگی در فضای مجازی انتقاداتی نسبت به این نوع تعبیر و برداشت صورت گرفت. این درحالی است که مطرح کردن این مباحث خصوصا در زمانی که کشور در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی مشکلات عدیده ای دارد نه تنها فایده ای ندارد بلکه جو سیاسی و اقتصادی را به سمت مسائل حاشیه ای و فرعی سوق می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دولت با مشکلات مدیریتی و فنی زیادی روبروست که نتایج آنرا در وضعیت اقتصادی کشور می توان به خوبی دید. اما بایستی در این حوزه برخوردی انتقادی با دولت صورت گیرد که در آن به جای حاشیه سازی های بی ثمر و جنجالی های سیاسی که مورد توجه ضدانقلاب قرار می گیرد، دولت را پاسخگو کرد.
,
 
,
در همین رابطه، پس از اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس اصلاح طلبان که همواره حامی دولت روحانی بوده اند با فرافکنی سعی می کنند که ماجرا را تند کرده و اعلام کنند که توهین و تهدید نسبت به رئیس جمهور صورت گرفت و از این جهت با تاکتیک مظلوم نمایی راه فرار دولت از پاسخگویی را ایجاد کنند. از همین حالا سازماندهی رسانه ها و فعالان اصلاح طلب در این جهت به خوبی قابل مشاهده و ملموس است.
,
 
,
باید گفت که اینطور موضع گیری ها نه به نفع مجلس است و نه مشکلی از مشکلات مردم را حل می کند. حالا دولت و رسانه های جریان اصلاحات از این موضوع برای عدم پاسخگویی و حاشیه سازی های در قبال اصل موضوع وضعیت موجود اقتصادی و اجتماعی استفاده می کنند.
,
 
,
در این راه مجلس از ابزارهای نظارتی و قانونی خاصی برخوردار است که بهتر است فارغ از این موارد از این ابزارها استفاده کند تا دولت را پاسخگو کند. بسته به اینکه کدام یک از این ابزارها هم امروز به کار مجلس می اید و مشکل مردم را حل می کند، بایستی از این ابزار نیز به طور هوشمندانه ای استفاده شود چه برسد به اینکه اظهاراتی از سوی نمایندگان صورت گیرد که حاشیه ها را بیشتر کند و مشکلات مردم که مجلس یازدهم برای حل آن تشکیل شده است به محاق و حاشیه می رود.
,
 
,
فارغ از اینکه باید پرسید این اظهارات حاشیه ساز چه دستاوردی برای مردم دارد باید گفت که کشور با توجه به بی ثباتی اقتصادی نیازمند آرامش سیاسی برای رسیدگی به این امور است و نمایندگان مجلسی که از ابتدای امر زیر تیغ تبلیغات و پروپاگاندای سیاسی اصلاحات بوده اند باید برای بررسی درست و بدون حاشیه این موارد قدم اساسی بردارند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه