اخبار داغ

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران خبر داد

تازه‌ترین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه/اکنون زمان ریسک برای فروش طلای خانگی است

تازه‌ترین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه/اکنون زمان ریسک برای فروش طلای خانگی است
محمدرضا نصیری از آخرین وضعیت قیمتی بازار طلا، سکه و ارز طی روز جاری خبر داد و گفت: طی چند روز تعطیلات، اتفاقات به طوری رقم خورد که علیرغم روند صعودی طی روز پنج‌شنبه، قیمت‌ها مجددا تقریبا به سر جای قبلی خود باز گشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص تازه‌ترین قیمت‌های سکه و طلا در نخستین روز از هفته کاری جدید، می‌گوید: قیمت‌ها در روز پنج‌شنبه هفته قبل یک روند صعودی را طی کرد که در پی افزایش قیمت دلار، رخ داده بود.

وی افزود: با ورود دلار به کانال 32 هزار تومانی، طلا هم کمی خود را بالا کشید اما طی چند روز تعطیلات، اتفاقات به طوری رقم خورد که قیمت‌ها مجددا تقریبا به سر جای قبلی، باز گشت.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: هر مثقال طلا طی روز جاری به 6 میلیون و 416 هزار تومان و هر گرم نیز به یک میلیون و 481 هزار تومان رسید.

این فعال صنفی پر سابقه در بازار مازندران، قیمت امروز سکه را 16 میلیون و 410 هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت امروز نیم سکه 9 میلیون تومان و ربع نیز 6 میلیون و 50 هزار تومان است.

نصیری در خصوص قیمت دلار عنوان کرد: قیمت دلار که طی روزهای اخیر به 32 هزار و 620 نیز رسیده بود، طی روز جاری و در حال حاضر به 32 هزار و 150 تومان رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اکنون زمان مناسبی برای فروش طلاهای خانگی است یا خیر، اعلام کرد: این موضوع بستگی به شرایطی دارد که پیش بیاید و الآن باید مردم و فروشندگان طلای خانگی، ریسک کنند؛ چرا که ممکن است به یکباره شاهد ریزش قیمت در بازار شویم و افزایش تقاضا برای فروش را شاهد باشیم اما در حال حاضر تقاضا برای فروش کم است و قیمت‌ها نیز مطلوب است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، در پاسخ به این سوال که اگر کسی قصد فروش سکه و یا نیم سکه داشته باشد، با چه قیمتی از او خریداری می‌شود؛ گفت: حداکثر ریزش قیمت از مزنه بازار بین 100 تا 200 هزار تومان زیر قیمت روز است و با توجه به وجود تقاضای فراوان برای خرید سکه، به راحتی در بازار به فروش می‌رساند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه