اخبار داغ

علی سرتیپی در گفت‌وگو با دانا:

دولت به سینماها کمک نمی‌کند؛ باید بسوزیم و بسازیم!/ جشنواره فجر هرطور برگزار شود در آن شرکت می‌کنم

دولت به سینماها کمک نمی‌کند؛ باید بسوزیم و بسازیم!/ جشنواره فجر هرطور برگزار شود در آن شرکت می‌کنم
علی سرتیپی تهیه کننده سینما گفت: هنوز شرایط برگزاری جشنواره فیلم فجر مشخص نشده است ولی قطعا فیلمسازان از آن استقبال می کنند؛ تعداد زیادی فیلم داریم که ساخته شده و حتما در جشنواره شرکت می کنند.
[

علی سرتیپی تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد ضرورت یا عدم ضرورت برگزاری جشنواره فیلم فجر گفت: هنوز شرایط برگزاری جشنواره مشخص نشده است ولی قطعا فیلمسازان از آن استقبال می کنند، تعداد زیادی فیلم داریم که ساخته شده اند و حتما در جشنواره شرکت می کنند.

, علی سرتیپی, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حتما در جشنواره شرکت می کنم؛ حضوری باشد یا آنلاین

, حتما در جشنواره شرکت می کنم؛ حضوری باشد یا آنلاین, حتما در جشنواره شرکت می کنم؛ حضوری باشد یا آنلاین, حتما در جشنواره شرکت می کنم؛ حضوری باشد یا آنلاین,

وی افزود: من خودم در حال حاضر یک فیلم در حال تولید دارم و تمام تلاشم این است که در جشنواره شرکت کنم، حتی اگر به صورت آنلاین برگزار شود؛ مهم این است که فیلم دیده شود.

,

جشنواره با آن سیستم اکرانی که برای همه برگزار می شود، کاملا متفاوت است

, جشنواره با آن سیستم اکرانی که برای همه برگزار می شود، کاملا متفاوت است, جشنواره با آن سیستم اکرانی که برای همه برگزار می شود، کاملا متفاوت است, جشنواره با آن سیستم اکرانی که برای همه برگزار می شود، کاملا متفاوت است,

, , , , ,

تهیه کننده سینمایی رحمان1400 در خصوص احتمال برگزاری جشنواره فیلم فجر به صورت آنلاین اظهار داشت:اکران آنلاین جشنواره با آن سیستم اکرانی که برای همه برگزار می شود، کاملا متفاوت است؛ قطعا از طرف برگزار کنندگان جشنواره تصمیمی گرفته می شود که فیلم ها قاچاق نشوند و به سرقت نروند، بی شک تمهیداتی در نظر گرفته می شود که این مشکلات به وجود نیاید.

, رحمان1400,

سرتیپی در ادمه عنوان کرد: امیدواریم که تا زمان جشنواره این مشکلات حل شده باشد و از کرونا خلاص شده باشیم و جشنواره به صورت حضوری برگزار شود اما در هر صورت در جشنواره شرکت می کنیم و از آن استقبال می کنیم.

, سرتیپی ,

دولت باید به سینماها کمک کند که بیخیال شده

, دولت باید به سینماها کمک کند که بیخیال شده, دولت باید به سینماها کمک کند که بیخیال شده, دولت باید به سینماها کمک کند که بیخیال شده,

وی در مورد ورشکستگی سینماها و یک راهکار برای حل این مشکل اذعان داشت: این مشکلاتی که برای سینماها به وجود آمده است در همه دنیا وجود دارد و فقط ایران نیست که سینمای آن دچار چنین مشکلات بزرگی شده است؛ اینجا دولت باید کمک کند که متاسفانه کمکی نمی کند؛ فعلا باید با این شرایط بسوزیم و بسازیم تا ببینیم که در آینده چه اتفاقی می افتد.

,

علی سرتیپی در پایان در مورد شرایط سینما در سال آینده و تعداد آثار در صف انتظار برای اکران گفت: اگر سینماها باز شوند برای سال آینده فیلم های زیادی داریم که می توانند اکران شوند و امسال هم حتی با وجود کرونا فیلم های تولیدی زیادی داشته ایم.

, علی سرتیپی,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه