اخبار داغ

راهیابی ۲ مستند ایرانی به جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا»

راهیابی ۲ مستند ایرانی به جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا»
۲ فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» و «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا» راه یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سومین دوره جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا» از ۲۹ اکتبر تا ۱ نوامبر ۲۰۲۰ مصادف با ‌۸ تا ۱۱ آبان ۹۹‌ در شهر «نایروبی» برگزار خواهد شد و فیلم‌های مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری و «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» ساخته الله‌کرم رضائی‌زاده در بخش مسابقه این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این جشنواره امسال به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

,

پخش بین‌المللی «جایی برای فرشته‌ها نیست» و «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» برعهده مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

,

«جایی برای فرشته‌ها نیست» مستندی درباره‌ تیم ملی دختران اسکیت هاکی ایران و مشکلات پیچیده‌ آنان در راه مسابقات آسیایی کره‌جنوبی است که ورزش، بهانه‌ای برای وارد شدن به زندگی این دختران شده است. این فیلم طی ماه‌های اخیر در گروه سینمایی «هنر و تجربه» و پلت‌فرم نمایش درخواستی فیلیمو و نمآوا اکران عمومی شده است.

,

مستند «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» هم با اشاره به افتخارات تیم ملوان بندرانزلی در تاریخ فوتبال ایران، روایتگر دلبستگی و همدلی اهالی بندرانزلی به این تیم محبوب و ریشه‌دار است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه