اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

شخص وزیر بهداشت به قضیه ساخت داروی ضد کرونا در کرمانشاه ورود کند

شخص وزیر بهداشت به قضیه ساخت داروی ضد کرونا در کرمانشاه ورود کند
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا از وزیر بهداشت خواست به قضیه ساخت داروی ضد کرونا در کرمانشاه ورود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاه رسانی مرصادنیوز , حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا  اظهار داشت : جناب آقای دکتر علی مصطفایی، مدیر شرکت دانش‌بنیان حوزه بیوتکنولوژی پزشکی در کرمانشاه، حسب آنچه را که خود ایشان اعلام کرده اند، زحمات بسیار و موفقیت آمیزی در خصوص تولید داروی ضد کرونا داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاه رسانی مرصادنیوز ,

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ابراز داشت : متأسفانه در بروکراسی اداری مجموعه وزارت بهداشت و درمان در واقع این کار متوقف و سرانجامی هم بر این اساسی که پیش می‌رود نخواهد داشت.

,

وی در ادامه تاکید داشت : عمده دلیل این موضوع هم این است که خیلی از مجموعه های تولیدی دارو دست یک سری افراد خاص است و چون گردش مالی بالایی دارد به این راحتی نخواهند گذاشت کسی بیاید در این زمینه خدمتی داشته باشد.

,

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی بیان داشت : از یکسو می طلبد که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی نسبت به این قضیه ورود پیدا کرده و از سوی دیگر در واقع خود وزیر بهداشت و معاونین ورود جدی نسبت به این قضیه داشته باشند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا خاطر نشان کرد: در چنین شرایط قرمز کرونایی که کل کشور را درگیر کرده است فارغ از بروکراسی های اداری ضرورت و نگاه ویژه ای را می‌طلبد به کسانی که گامی در جهت خدمت به بشریت برداشته اند توجه ویژه شود.

,

وی در پایان تصریح کرد: در چنین شرایطی باید جلوی معامله گری و ورود مافیاهای دارویی گرفته شود و از سوی دیگر تسهیلی به وجود آید که در بیمارستان ها و مراکز آموزشی در واقع یک بار دیگر آزمایشات دکتر مصطفایی امتحان و به محض اینکه تایید شد خارج از روابط بروکراسی ان شاءالله به مرحله تولید برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه