اخبار داغ

آیت الله علما:

ایران و عملکرد نظام اسلامی برای جهان الگوست

ایران و عملکرد نظام اسلامی برای جهان الگوست
آیت الله مصطفی علماء , نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همانگونه که وجود مقدس پیامبر(ص) برای جهانیان الگو و نمونه است، ایران و عملکرد نظام اسلامی نیز برای جهان الگوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز , آیت الله علماء در دیدار فرمانده و تعدادی ازفرماندهان مسوول نیروی انتظامی استان کرمانشاه ، که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد، بر ضرورت حفظ امنیت استان و رسیدگی به درخواست های مردم تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: هر زمانی که انسان در حال خدمت باشد این عبادت است ، زیرا این خدمت در راستای فرامین خدای تعالی و عواید آن به عموم مردم برمی گردد.

وی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی افزود: با وجود همه مشکلات و تنگناها عملکرد نیروی انتظامی قابل تقدیر است، زیرا حتی یک روز را نمی توان بدن پلیس تصور کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تأیید نیروی انتظامی توسط امام راحل و مقام معظم رهبری تأکید کرد: امام همواره از عملکرد قوای مسلح دفاع می نمود و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هم به شایستگی عملکرد نیروی انتظامی را قابل قبول می دانند و همواره آن را تأیید می فرمایند.

وی با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام(ص) تصریح کرد: همانگونه که وجود مقدس پیامبر(ص) برای جهانیان الگو و نمونه است، کشور ایران و عملکرد نظام اسلامی برای جهان الگوست و مردم جهان برنامه های کشور ما را با دقت رصد می کنند، زیرا حسب فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ایران اسلامی ام القری جهان می باشد.

گفتنی است قبل از سخنان آیت الله علماء سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی گزارشی ار برنامه های جاری و موفقیت های نیروی انتظامی استان کرمانشاه را به استحضار رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه