اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

نیروی انتظامی جان بر دست گرفته و در برابر اشرار در حال مبارزه است

نیروی انتظامی جان بر دست گرفته و در برابر اشرار در حال مبارزه است
عبدالکریم عابدینی گفت: گاهی ما در برابر سخنان نسنجیده عده‌ای سکوت می‌کنیم که رهبر معظم انقلاب به میدان می‌آیند و پاسخ این سخنان ناشایست را می‌دهند. ما سرباز رهبریم باید در خط مقدم پاسخگو باشیم اما دچار ملاحظات و محافظه کاری شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعد از ظهر امروز(یکشنبه) در مراسم آغاز هفته نیروی انتظامی که با حضور فرماندهان انتظامی استان قزوین برگزار شد؛ با عرض تبریک حلول ماه بشارت و رحمت ربیع الاول اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی را به سربازان فعال امام زمان(عج) و مجریان منویات رهبری در انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

امام‌ جمعه قزوین افزود: تقابل بین حق و باطل و تقابل بین امنیت و آنچه امنیت انسان‌ها را تهدید می‌کند و تقابل بین مسیر انبیا و کفار و طاغوت، را در کلام رهبر معظم انقلاب به عنوان جنگ اراده‌ها شنیده‌ایم، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید ما اراده کرده‌ایم که فاسدان و کسانی که در برابر فساد سکوت می‌کنند را نابود کنیم.

,

وی ادامه داد: مصلح جهانی یعنی فرمانده کل همه شایستگان که تصمیم گرفته‌اند کلام و امر خدا محقق شود، در مقابل این اراده خدا و جمعیت مومن همراه با این اندیشه الهی، عده‌ای قرار دارند که اراده ترویج فساد و فحشا و منکر در جامعه دارند، البته خداوند به مومنان وعده پیروزی و به کفار و فاسدان وعده شکست داده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: امروز ما باید تکلیف خود را مشخص کنیم که در کدام خط و جریان حرکت می‌کنیم؟ حق یا باطل؟ متاسفانه در جنجال بین حق و باطل گاهی نغمه‌هایی شنیده می‌شود که آزاردهنده است. در دوره‌ای مطرح شد که امام حسین(ع) با عمرسعد مذاکره کرده در صورتی که تاریخ به خوبی گواه است که سیدالشهدا برای نهی از منکر به سراغ دشمنانش رفت و آنها را از مقابله با دین نهی کرد، این رفتار مذاکره نیست بلکه اعمال ولایت ایشان نسبت به جرثومه فساد بود.

,

عابدینی با بیان اینکه در مذاکره بین دونفر، امتیازاتی رد و بدل می‌شود، ابراز کرد: این تهمت به سیدالشهداست که بگوییم ایشان با دشمنانش مذاکره کرد، این موضوع جهالت به دین بود. یا اینکه صحبت دیگری که مطرح شده پیامبر اسلام (ص) با دشمنانش مذاکره می‌کرد و آنها پیمان شکنی می‌کردند اما پیامبر(ص) دوباره برای مذاکره پیشقدم می‌شد، در صورتی که این سخنان با سیره قرآنی حضرت منافات دارد.

,

وی تصریح کرد: گاهی عده‌ای برای اینکه رویه خود را با مستکبران همراه کنند در مقابل تاریخ و سیره اسلام و ائمه و کلام رهبری اعلام موضع می‌کنند که این اقدام شایسته‌ای نیست. گاهی هم نسبت به مدافعان از انقلاب و اسلام و کشور می‌گویند که عقل حکم می‌کند که در فضایی که احتمال خطر وجود دارد حاضر نشویم.

,

امام جمعه قزوین اذعان کرد: عزیزان نیروی انتظامی ما جان خود را بر دست گرفته‌اند و در برابر اشرار در حال مبارزه هستند یعنی این عزیزان نمی‌دانند که حفظ جانشان اهمیت دارد؟ این مدافعان امنیت ما برای هدف بزرگتری که حفظ امنیت کشور و انقلابشان است پا به میدان جهاد هستند.

,

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: گاهی ما در برابر سخنان نسنجیده عده‌ای سکوت می‌کنیم که رهبر معظم انقلاب به میدان می‌آیند و پاسخ این سخنان ناشایست را می‌دهند. نباید فضا به سمتی پیش برود که رهبری پیشقدم شوند، بلکه وظیفه ماست که پاسخ این سخنان نسنجیده را بدهیم. ما سرباز رهبریم باید در خط مقدم پاسخگو باشیم اما دچار ملاحظات و محافظه کاری شدیم.

,

وی بیان کرد: مدیران دولتی و نیروهای مسلح ما پیش از اینکه مقام و جایگاه دولتی داشته باشند عاشق سیدالشهدا و پیرو دین و اسلام هستند و در فضایی که دین آسیب ببیند باید وارد میدان شوند. هشت سال دفاع مقدس یعنی عاقل ترین انسان‌هایی که هم مصلحت دنیای خود را فهمیدند و هم بهترین انتخاب را برای پس از مرگ خود برگزیدند.

,

عابدینی یادآور شد: خدای متعال لیاقت جهاد در راه خود را به هرکسی عطا نمی‌کند، بسیاری از افراد بودند که هرگز در دوران دفاع مقدس لیاقت حضور در جبهه را پیدا نکردند، متاسفانه امروز عاقلان را کسانی معرفی می‌کنند که بجای دفاع از وطن و حضور در جنگ در منازل خود ماندند و به دزدی و احتکار و خیانت و غارت مسلمانان روی آوردند. آیا این رسم امانت‌داری در انقلاب است؟

,

وی تاکید کرد: امام رضا(ع) می‌فرمایند: عقل انسان مومن کامل نمی‌شود مگر اینکه هشت ویژگی و شاخصه را داشته باشد، ابتدا اینکه همیشه از کلام و رفتار و منش او خیر برمی‌خیزد، دوم اینکه مردم از شر و بدی او در امان باشند، سوم اینکه خیر و خوبی دیگران را بزرگ می‌بیند، چهارم اینکه خیر و خوبی‌های خودش را کوچک ببیند، پنجمین ویژگی این است که از رفع نیازهای مردم خسته نمی‌شود، ششمین ویژگی این است که در طول زندگی اش از طلب علم غفلت نمی‌کند. هفتمین ویژگی این است که اگر در راه خدا دچار فقر و ضعف و مشکلات شود از رضایتش کم نمی‌شود و هشتمین ویژگی این است که گمنامی را از شهرت بیشتر می‌پسندد. این فرد وقتی به اطرافیانش نگاه می‌کند همیشه دیگران را از خودش بهتر می‌داند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه