اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب مطرح کرد:

لزوم برنامه ریزی جهت استفاده مطلوب تر از سامانه شاد

لزوم برنامه ریزی جهت استفاده مطلوب تر از سامانه شاد
جمال الدین برجی, رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب بر لزوم برنامه ریزی جهت استفاده مطلوب تر از سامانه شاد و تهیه بسته های آموزشی توسط آموزگاران تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز ,  به منظور پیگیری مسائل آموزشی در زمان قرنطینه و رفع مشکلات و مدارس، عصر امروز جلسه شورای معاونین شهرستان با موضوع پیگیری مسائل آموزشی در زمان قرنطینه و رفع مشکلات و موانع موجود و نیز جابجایی مدرسه بزرگسالان قمر بنی هاشم در دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شد.

جمال الدین برجی رئیس اداره آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در ابتدای این جلسه با اشاره به شیوع پیک جدید کرونا و قرار گرفتن اسلام آباد در شرایط حاد بر لزوم رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی در محیط اداره و مدارس تاکید کرد.

وی در ادامه بر لزوم برنامه ریزی جهت استفاده مطلوب تر از سامانه شاد اشاره نمود و با توجه مشکلات مدارس روستایی در زمینه استفاده از سامانه شاد از معاونین و کارشناسان آموزش خواست تا با استفاده از وسایل کمک آموزشی و تهیه بسته های آموزشی توسط آموزگاران و دبیران پر تلاش مانع کند شدن روند آموزش شوند.

در ادامه جلسه بنا به درخواست کارشناس امور شاهد و ایثارگران در خصوص اینکه مدرسه ایثارگران مالک اشتر جرء مدارس خاص بوده و باید به صورت یک نوبته فعالیت نماید لذا جهت جابجایی مدرسه بزرگسالان قمر بنی هاشم از شیفت مقابل مدرسه ایثارگران تصمیم گیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز ,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه