اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

دشمنان کور خواندند که بتوانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند

دشمنان کور خواندند که بتوانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند
غلامحسن تسخیری گفت: کور خواندن آن کسانی که فکر می‌کنند در این شرایط می‌توانند ضربه‌ای به انقلاب اسلامی بزنند، این انقلاب ما به پشتوانه این ملت و مردم انقلابی به دست صاحب اصلیش سپرده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری عصر امروز در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان میاندورود با تبریک حلول ماه ربیع الاول و حوادث زیبای این ماه از جمله ولادت پیامبر اسلام، ولادت امام صادق(ع) و همچنین لیله المبیت و شب نزول آیه در وصف امیرالمومنین(ع) که خدای متعال تفضل فرمود به آن امام و آیه نازل کرد و فرمود که با جان خود، با نفس خود، جهاد و معامله کرد و جای پیامبر خوابید تا اسلام زنده بماند، تا پیامبر زنده بماند، اظهار کرد: دو ماه عزاداری و مصیبت آل الله را تحمل و تعمل و برنامه ریزی کردید انشالله مورد قبول درگاه الهی قرار بگیرد.
 
وی با اشاره به مشکلات به‌وجود آمده در پی شیوع ویروس کرونا، افزود: همه شما در این چند ماه که مردم در شرایط خاص قرار گرفتند جهادی وارد میدان شدید و اقدام زیبای کمک مومنانه و مواسات را در شهرستان اجرا کردید تشکر می‌کنم و این اقدام در نزد خداوند دارای یک ارزش فوق العاده است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه به فرموده امام موسی کاظم(ع) مهر قبولی اعمال شما در برآوردن نیازهای برادرانتان و نیکی کردن به آنها است، خاطرنشان کرد: هر جا خداوند نماز گفت در کنارش زکات را آورد، زکات همین کمک مومنانه است همین اقداماتی است که برای سرپا نگه‌داشتن جامعه ضعیف در بلاد اسلامی است.
 
این مسئول با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) که فرمودند خداوند می‌فرماید مردم خانواده من هستند و محبوب‌ترین آنها نزدن من کسانی هستند که با مردم مهربان‌تر و در راه برآوردن نیازهای آنها کوشاتر باشند، تصریح کرد: مردم عیال‌الله هستند، خداوند گاهی اوقات مال و منال به عده‌ایی عطا می‌کند که به واسطه آنها به فقرا رسیدگی شود.


 
تسخیری با بیان اینکه بدترین انسان‌ها در این دنیا کسانی هستند که بخل دارند، بخل مالی به دیگران، خساست به خرج دادن و مالی که خداوند اعطا کرده و واجب کرده که به هم نوع نیازمند خود کمک کنید، گفت: بسیار ارزشمند است که انسان توجه به هم نوع خود داشته باشد و وقتی که کمک می‌کنید یعنی به خانواده خدا کمک می‌کنید.
 
وی بیان کرد: امروز کم نیستند کسانی که به دلایل مختلف در تنگنای معیشتی قرار گرفتند که یکی از علت‌ها همین موضوع ویروس کرونا است که حوزه اقتصادی کشورها را به هم ریخته و معیشت را برای عده‌ای تنگ کرده است و امروز با این اقدام بسیار زیبا و خدا پسندانه‌ایی که در میان ملت ایران اسلامی رقم می‌خورد تحت عنوان‌های کمک مومنانه، مواسات و همدلی و... این اقدام خداوند را شاد می‌کند.


 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: کسانی که امروز سختی‌ها را برای مردم کم می‌کنند و بخشی از مشکلات را مرتفع می‌کنند تا کمتر عذاب بکشند، خداوند در آن دنیا عذاب را از شما برمی‌دارد.
 
این مسئول با بیان اینکه یک روزی شهدا برای حفظ امنیت و آرامش ما از جان خود گذشتند، افزود: امروز که یک عده نیاز به شما دارند وارد عرصه شدید تا ادامه دهنده راه خط سرخ شهادت باشید و این انقلاب را به یاری امام زمان(عج) به دست آن حضرت برسانید.


 
تسخیری خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می‌کنند مقداری معیشت برای مردم سخت شده است می‌توانند ضربه‌ای به انقلاب اسلامی بزنند می‌گوییم که کور خواندید، اگر چه مردم ما بعضی‌ها در یک شرایط سخت قرار گرفتند ولی همین مردم هستند که در انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند، همین مردم بودند که بچه‌های آنها در سوریه دفاع از انقلاب اسلامی کردند و پیکر پنج شهیدشان بعد از چند سال برگشت و آن مادر شهید می‌فرمود منتظر شهیدم نبودم و چیزی را که برای خدا داده بودم برای برگشتش منتظر نبودم.


 
وی در پایان گفت: کور خواندن آن کسانی که فکر می‌کنند در این شرایط می‌توانند ضربه‌ای به انقلاب اسلامی بزنند، این انقلاب ما به پشتوانه این ملت و مردم انقلابی انشالله به دست صاحب اصلیش سپرده خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
, ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه