اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:

تصویب یک فوریت طرح حمایت از افشاکنندگان فساد

تصویب یک فوریت طرح حمایت از افشاکنندگان فساد
علی بابایی کارنامی, عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب یک فوریت طرح حمایت از افشاکنندگان فساد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، درباره طرح حمایت از افشاکنندگان فساد که روز گذشته به تصویب مجلس رسید، اظهار داشت: راههای مبارزه با فساد قوانینی دارد با این حال در کشور ما قوانین مدونی وجود ندارد که به‌طور ساختاری با فساد مبارزه شود.

وی افزود: طرح دو فوریتی حمایت از افشا ‌کنندگان فساد ارائه شد و مجلس از آن استقبال کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشوق‌های خوبی برای افشا کنندگان فساد در دستگاه های دولتی در نظر گرفته شده است.

بابایی کارنامی با بیان اینکه این طرح به مبارزه با فساد کمک می کند، گفت: باید شرایطی در کشور ایجاد شود که فساد رخ ندهد و فضا برای فاسدین ناامن شود.

وی عنوان کرد: یکی از راه های مبارزه با فساد و ناامن کردن شرایط برای مفسدین  جامعه در حوزه های مختلف همین بحث هایی است که باید در کشور رخ دهد بنابراین قانون یکی از راهکارها است.

بابایی گفت: این مجلس دو کار بزرگ را انجام داده؛ یکی تصویب قانون مدیریت تعارض منافع در کمیسیون اجتماعی است که پس از انقلاب در نوع خود بی بدیل بوده و در آن با علل و ریشه های فساد و نه صورت مسئله فساد برخورد خواهد شد.

وی افزود: همچنین طرح حمایت از افشاکنندگان فساد نیز می‌تواند بسیار موثر واقع شود که البته پیش شرط های تحقق آن هم لحاظ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه