اخبار داغ

گفتگو با سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران:

استعفاء ندادم/ مسئولین نفت گچساران تیم را منحل کردند!

استعفاء ندادم/ مسئولین نفت گچساران تیم را منحل کردند!
فرازمند گفت: این نکته را هم بگویم که بنده به هیچ وجه استعفاء نداده ام و برخی رسانه ها به اشتباه تیتر زده اند،سوال بنده این است که اگر سرمربی استعفا داده پس چرا تیم منحل شده است؟،
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن فرازمند، سرمربی نفت و گاز گچساران در گفتگو با صبح زاگرس، در خصوص شائبه استعفایش از این تیم گفت:همانگونه که فوتبال دوستان و همشهریان عزیز اطلاع دارند، متولیان امر ورزش در شرکت نفت و گاز گچساران با بازیکنان و کادر فنی این تیم قرارداد سفید منعقد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: اما با توجه به این شرایط به شهرستان های همجوار رفتیم و تعدادی بازیکن نیز به تیم دعوت کردیم که موافقت شد که قرارداد سفید نیز با این بازیکنان جدید منعقد شود؛ به هرحال به متولیان باشگاه نفت و گاز اعلام کردیم که حداقل بایستی بحث خوابگاه و تغذیه این بازیکنان فراهم بشود تا وارد تمرینات و ادامه روند بدنسازی تیم شوند.

,

فرازمند اظهارکرد: بنابراین با این اوضاع و احوال، خود جناب صیدالی (مدیرعامل شرکت نفت) و جناب حسینی (مدیر منابع انسانی) مُصر هستند که تیم داری کنند، اما واقعا شرایط بودجه صنعت نفت این اجازه را نمی‌دهد، واقعا این عزیزان مقصر نیستند هرچند مسئولین نفت این شهرستان تمام تلاش هایشان را کرده‌اند.

,

سرمربی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با این وجود طبق جلسه ای که گرفته شد نیز اعلام کردند که ادامه روند تیم‌داری برای مجموعه نفت وگاز گچساران میسر نخواهد بود، به هرحال طبق این شرایط بنده "فرازمند" برای رفع مشکلات تیم چند گام به جلو برداشتهم و در این مدت 15روز معادل سه ماه کار کردم  درحالی که هیچ سرمربی نمی‌آید اینجوری کار کند و اینهمه به بازیکنان بومی بها دهد.

,

وی اظهارکرد: با این اوصاف به جوانان بومی منطقه بها دادیم و تلاش داشتیم تا در مراحل بعدی بازیکنان را به تمرینات بدنسازی برسانیم و به تبع نیز بازی‌های تدارکاتی انجام بدهیم، اما مسئولین شرکت نفت اذعان می کنند که با توجه به مصوبه نفت اصلا شرایط تیم‌داری را نداریم.

,

فرازمند درادامه گفت: امروز هم از طرف مدیریت شرکت به سرپرست تیم (آقای پناهپوری) اعلام شده است که توان تیم‌داری در این شرایط را نداریم، تا ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.

,

وی افزود: این نکته را هم بگویم که بنده به هیچ وجه استعفاء نداده ام و برخی رسانه‌ها به اشتباه تیتر زده‌اند، سوال بنده این است که اگر مربی استعفا داده پس چرا تیم منحل شده است؟ این نکته را هم مورد توجه داشته باشید که اگر فوتبالیستی رباط پاره کند حدود 40میلیون تومان هزینه خواهد داشت در حالی که بازیکن هم قراردادی نبسته است و اگر بازیکن در یک بازی دوستانه دچار مصدومیت شود بعد چه خواهد شد؟

,

فرازمند در پایان گفت: در این مدت همین بازیکنان که با این شرایط فشرده تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهند، یعنی حتی نبایستی یک بطری آب معدنی به بازیکنان بدهیم؟! باور کنید الان چنین شرایطی را داریم، خود مسئولین شرکت نفت تیم را جمع کردند و بیان داشتند که فعلا ادامه تیم داری برای مجموعه نفت امکان‌پذیر نیست بروید دنبال کارتان تا ببینیم خدا چه خواهد!!.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه