اخبار داغ

اکرمی:

دولت برای مهار تورم از ظرفیت تعاون عمومی استفاده کند

دولت برای مهار تورم از ظرفیت تعاون عمومی استفاده کند
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت از ظرفیت مساجد و پایگا‌های بسیج و نیز از ظرفیت تعاون عمومی برای مهار تورم و گرانی بهره حداکثری را ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، اظهار داشت: دولت برای اصلاح امور اقتصادی فرصت بسیاری دارد و نباید گفت که ۱۰ ماه از عمر دولت بیشتر باقی نمانده؛ زیرا این ۱۰ ماه حدود ۴۰ هفته محسوب می‌شود و در این مدت کارهای بسیاری برای بهبود شرایط می‌توان انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،,

وی افزود: کشورمان از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که دولت با استفاده از هرکدام از این ظرفیت‌ها خواهد توانست تحولی عظیم در کشور ایجاد کند، اما ضروری است که هر مدیر و هر سازمانی در حوزه وظایف خود به بهترین شکل ممکن فعالیت کنند و شایسته‌سالاری را مدنظر قرار دهند.

,

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: متأسفانه در شرایط تحریمی، عده‌ای سودجود و سوداگر در راستای منافع دشمن گام برمی‌دارند و با احتکار کالاها و افزایش قیمت اجناس درصدد افزایش اعتراضات مردمی هستند؛ بنابراین دولت و دستگاهای ذی‌ربط تمام تلاش خود را برای مقابله با این افراد به کار بگیرند.

,

اکرمی به افزاش قمیت خانه‌ها و نبود عزم جدی در مهار قیمت‌ها گفت: چرا باید دو میلیون واحد مسکونی خالی در کشور وجود داشته باشد؟ این مصداق احتکار است. دولت باید بسترهای لازم را برای نظارت بر ساخت و عرضه مسکن فراهم آورد تا مبادا یک واحد مسکونی خالی در کشور وجود داشته باشد.

,

وی توصیه کرد که دولت از ظرفیت مساجد و پایگا‌های بسیج و نیز از ظرفیت تعاون عمومی بهره حداکثری را ببرد؛ زیرا الان در شرایطی قرار داریم که مهار گرانی و تورم با همکاری و تعاون عمومی ت صورت خواهد پذیرفت.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه