اخبار داغ

در نشت مشترک بنیاد مسکن و بانک عامل مطرح شد؛

افزایش تسهیلات پروژه مسکن محرومین در بوشهر

افزایش تسهیلات پروژه مسکن محرومین در بوشهر
با درخواست بنیاد مسکن و مساعدت مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر، میزان تسهیلات پروژه مسکن محرومین در این استان افزایش پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در نشستی مشترک با مدیر شعب بانک مسکن استان با اشاره به پرداخت تسهیلات ساخت مسکن شهری، گفت: در راستای کمک به خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد و محروم، و رونق ساخت و ساز در استان با همکاری بانک مسکن استان، سقف تسهیلات به ازای هر واحد از ۴۰ میلیون تومان به ۶۵ میلیون تومان افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

حمید حیدری بریدی خاطر نشان کرد: این پروژها در شهرستان‌های دیلم، دیر و کنگان در حال اجرا می‌باشند.

,

عقیل زینلی بخوانی مدیر شعب بانک مسکن استان در این نشست، اظهار کرد: طرح مسکن محرومین فرصتی مناسب جهت توسعه صنایع وابسته به ساخت و ساز و همچنین ایجاد اشتغال در سطح استان است.

,

زینلی بخوانی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با تسهیل‌گری صورت گرفته از سوی بانک مسکن استان و همکاری با بنیاد مسکن، در وقت معین این واحدها در اختیار مردم قرار گیرد.

,

وی تصریح کرد: در اجرای این پروژه‌ها تلاش خواهد شد بدلیل سوابق خوب بنیاد مسکن استان از نظر معماری و کیفیت در اجرا، واحدهای مقاوم و باکیفیتی در اختیار اقشار کم درآمد جامعه قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه