اخبار داغ

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل خبر داد؛

اجرای آوای ورزش در همسایگی برای ایجاد نشاط در مجتمع های مسکونی

اجرای آوای ورزش در همسایگی برای ایجاد نشاط در مجتمع های مسکونی
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: طرح آوای ورزش در همسایگی در راستای نشاط اجتماعی و سلامتی عموم مردم به ویژه ساکنین مجتمع های مسکونی تا زمان رهایی از شر کرونا ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، همزمان با دومین روز هفته تربیت بدنی و همچنین همزمان با سراسر کشور هجدهمین سوت آوای ورزش در همسایگی با حضور  مدیرکل ورزش وجوانان ، ورزشکاران و پیشکسوتان، در مجتمع فرهنگیان اردبیل نواخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
 مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: طرح آوای ورزش یکی از طرح های موفق وزارت ورزش وجوانان است که با تاکید وزارت و اهتمام فدارسیون ورزش های همگانی در راستای سلامتی و نشاط اجتماعی گام برداشته است.
,
 
,
وی افزود: این طرح در راستای نشاط اجتماعی و سلامتی عموم مردم به ویژه ساکنین در مجتمع های مسکونی تا زمانی که از شر ویروس منحوس کرونا رهایی پیدا نکردیم این طرح را در مجتمع های مسکونی در سطح استان اردبیل ادامه خواهیم داد تا بتوانیم در نشاط اجتماعی و سلامت عموم مردم قدمی را برداریم.
,
 
,
انوشیروانی گفت: دراین طرح ورزشکاران در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام حرکات ورزشی و نرمش پرداختند.
,
 
,
مدیر کل ورزش و جوانان تصریح کرد: طرح آوای ورزش در همسایگی از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی برای زمان کرونا طراحی شد تا بدین وسیله شهروندان در بالکن های منازل و بوستان ها بتوانند ورزش کنند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه