اخبار داغ

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی خبر داد؛

شناسایی ۷ نانوایی متخلف در روز گذشته/ برخورد قانونی با تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها

شناسایی ۷ نانوایی متخلف در روز گذشته/ برخورد قانونی با تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: روز گذشته طی بازدیدی که از نانوایی‌های دو شهر بجنورد و شیروان انجام شد هفت نانوایی که خودسرانه واحد خود را تعطیل کرده بودند، شناسایی شدند که با آنان برخورد قانونی انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سید جلال موسوی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو روز گذشته در بجنورد و شیروان شماری از نانوایی ها با تعطیلی خودسرانه علاوه بر سرگردانی مردم در تهیه نان همچنین موجب ایجاد صف های طولانی در سایر نانوایی ها شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

موسوی افزود: این در حالی است که نانوایی های استان سهمیه آرد خود را روزانه دریافت می کنند.

,

وی عنوان کرد: روز گذشته، این اداره کل از 60 واحد نانوایی در شهرهای بجنورد و شیروان بازدید کردند که از این بازرسی انجام شده با تعطیلی خودسرانه هفت واحد نانوایی مواجه شدیم.

,

وی اعلام کرد: با این واحدهای متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

,

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی در ادامه با تاکید بر این نکته که در تامین و توزیع آرد برای خراسان شمالی هیچ مشکلی وجود ندارد و تمامی نانوایی های استان سهمیه آرد خود را برای پخت نان تا 10 آبان ماه دریافت کرده اند، اعلام کرد: متاسفانه شماری از نانوایی ها سهمیه آرد دریافتی را به خارج از شبکه عرضه می کنند و می فروشند.

,

انتهای پیام/ ق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه