اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستانهای رزن و درگزین مطرح کرد؛

تاکید بر ضرورت حضور جوانان انقلابی در امور فرهنگی مساجد

تاکید بر ضرورت حضور جوانان انقلابی در امور فرهنگی مساجد
حجت الاسلام سید روح الله حسینی گفت: شبکه کنشگران فرهنگی و اجتماعی برای حل مسئله محور مسائل فرهنگی و اجتماعی تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید روح الله حسینی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستانهای رزن و درگزین در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: در نشست یک روزه با مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف استان همدان و مسئولین فرهنگی شهرستان مسائل اساسی تبلیغی و فرهنگی بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه در سفر یک روزه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان و اوقاف استان در شورای تبلیغ مصوبات و بررسی های جامعی در خصوص وضعیت تبلیغی و فرهنگی مساجد شهرستان داشتیم، افزود: در نشست شورای تبلیغ بر ضرورت انتخاب و حضور طلاب جوان و دغدغه مند انقلابی برای امر تبلیغ در شهرستان تاکید شد.

,

حسینی حضور جوانان انقلابی را به عنوان مطالبه اساسی رهبر انقلاب به عنوان بیانیه گام دوم انقلاب در امور اجرایی و فرهنگی در مساجد یک اصل و ضرورت دانست و گفت: در شورای تبلیغ شهرستان لزوم استفاده از ظرفیتهای نیروهای جوان انقلابی در شوراهای اداری مساجد مورد بررسی قرار گرفت.

,

وی پیگیری مسائل و مشکلات طلبه های تبلیغ و هجرت را از دیگر مسائل مطرح شده در شورای تبلیغ عنوان کرد و گفت: چالشهای اجتماعی و فرهنگی موجود در شهرستان نیز در این نشست بررسی شد.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستانهای رزن و درگزین نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی با فعالان قرآنی و ارائه گزارشی از خانه های قرآنی در موسسه جوادالائمه را یکی دیگر از محورهای سفر این مدیر استانی عنوان کرد و گفت: در این نشست فعالان قرآنی بر محوریت خانه های قرآنی تاکید کردند.

,

حسینی تجلیل از هیئات شاخص شهرستان در دهه محرم،نشست با نخبگان اجتماعی و فرهنگی و تشکیل شبکه کنشگران مسئله محور در مسائل فرهنگی و اجتماعی را از مهمترین رویکردهای مطرح شده در نشست های تخصصی یک روزه سازمان تبلیغات اسلامی رزن و درگزین برشمرد و افزود: در تمام زمینه ها باید زمینه برای حضور نیروهای توانمند و مومن به آرمانهای انقلاب جهت نیل به سمت تحقق گام دوم انقلاب فراهم شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه