اخبار داغ

پوران درخشنده در گفت‌وگو با دانا:

جشنواره فجر حضوری باشد، شرکت می کنم/ فیلم‌ها در جشنواره آنلاین قاچاق شود، چه کسی پاسخ می‌دهد؟

جشنواره فجر حضوری باشد، شرکت می کنم/ فیلم‌ها در جشنواره آنلاین قاچاق شود، چه کسی پاسخ می‌دهد؟
پوران درخشنده کارگردان سینما گفت: خیلی مساله مهمی است که جشنواره فیلم فجر به صورت آنلاین برگزار شود یا حضوری؛ چون که ما قانون کپی رایت هم نداریم و خطر قاچاق فیلم هایمان وجود دارد.
[

پوران درخشنده کارگردان و تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد شرکت کردن در جشنواره فجر امسال گفت: الان در یک شرایط خاص و ویژه قرار داریم، اگر شرایط به گونه ای باشد که جشنواره به صورت حضوری برگزار شود حتما در آن شرکت می کنم اما اگر به صورت آنلاین باشد فکر نمی کنم که شرکت کنم؛ همه با کرونا خیلی غافلگیر شدیم.

, پوران درخشنده, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خسارت قاچاق فیلم ها را چه کسی متقبل می شود؟

, خسارت قاچاق فیلم ها را چه کسی متقبل می شود؟, خسارت قاچاق فیلم ها را چه کسی متقبل می شود؟, خسارت قاچاق فیلم ها را چه کسی متقبل می شود؟,

وی افزود: خیلی مساله مهمی است که جشنواره به صورت آنلاین برگزار شود؛ چون که ما قانون کپی رایت هم نداریم و خطر قاچاق فیلم هایمان وجود دارد؛ این برای ما دغدغه است و مشکل ساز می شود. اگر جشنواره را آنلاین برگزار کنند خساراتی که به فیلمسازان می رسد را چه کسی تقبل می کند؟

,

 

,

درخشنده ادامه داد: همینطور که نمی شود بی گدار به آب زد باید خیلی به آن فکر کرد تا بتوان تصمیم درستی گرفت. از آن طرف هم بحث جان مردم است چون وضعیت شیوع کرونا بدتر و شدیدتر هم شده است.

,

این کارگردان برجسته کشورمان اظهار داشت: الان همه به سمت ساخت سریال های نمایش خانگی رفته اند و همه چیز را نابود کرده اند و قطعا این شیوه نگاه، به سینما هم لطمه زده است، امسال تولید سینمایی زیادی نداشته ایم که در سال آینده اکران شوند یا اگر هم بود احتمالا در سکوت خبری تولید شده اند.

,

«هیس پسرها فریاد نمی زنند» را شروع کرده ام

, «هیس پسرها فریاد نمی زنند» را شروع کرده ام, «هیس پسرها فریاد نمی زنند» را شروع کرده ام, «هیس پسرها فریاد نمی زنند» را شروع کرده ام,

درخشنده در خصوص فعالیت های اخیر خود گفت: الان در پیش تولید سینمایی هیس پسرها فریاد نمی زنند هستم و هنوز تیم بازیگرانم تکمیل نشده اند؛ برای بازیگران نقش های اصلی فیلم در حال فکر کردن و انتخاب هستیم که هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم اما برای نقش های دیگر فیلم می خواهیم از کسانی استفاده کنیم که هنرجوی بازیگری هستند و دوره بازیگری را گذرانده اند، متاسفانه به این عزیزان میدان داده نمی شود و من می خواهم به آن ها میدان بدهم.

, درخشنده , هیس پسرها فریاد نمی زنند ,

برای پول بیشتر، وارد شبکه نمایش خانگی نمی شوم

, برای پول بیشتر، وارد شبکه نمایش خانگی نمی شوم, برای پول بیشتر، وارد شبکه نمایش خانگی نمی شوم, برای پول بیشتر، وارد شبکه نمایش خانگی نمی شوم,

, , , , ,

وی در ادامه در خصوص فعالیت در شبکه نمایش خانگی گفت: من برای پول کار نمی کنم، درست است که کار کردن در شبکه نمایش خانگی آورده اقتصادی بهتر و بیشتری دارد اما من به آن فکر نمی کنم و به این می اندیشم که چه چیزی به درد مردم می خورد و به کارشان می آید، من فیلمساز اجتماعی هستم و به دنبال دغدغه های اجتماعی مردم هستم؛ به همین خاطر هیچوقت وسوسه نشده که به خاطر پول به سمت تولید در شبکه نمایش خانگی بروم و در این شرایط کار کنم.

,

پوران درخشنده در پایان درباره تولیدات بالای شبکه نمایش خانگی گفت: این که فیلمسازها به سمت و سوی شبکه نمایش خانگی سوق پیدا کرده اند این است که استقبال مردم هم از آن زیاد است، در این شرایط کرونایی هم که مردم خانه نشین شده اند فرصت خوبی برایشان فراهم شده که تولیدات خود را افزایش دهند، به همین دلیل است که می بنیم تولیدات در شبکه نمایش خانگی این قدر زیاد شده است.

, پوران درخشنده,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه