اخبار داغ

بهترین مناطق صحنه برای پیاده‌روی پاییزی کجاست؟ + تصاویر

بهترین مناطق صحنه برای پیاده‌روی پاییزی کجاست؟ + تصاویر
فصل پاییز با باران‌های دلنشین و برگ‌های زرد و نارنجی خود که بر زمین می‌افتند همیشه حس و حال متفاوت‌تری را نسبت به سایر فصل‌ها برای برخی از افراد به همراه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از امروله، فصل پاییز با باران‌های دلنشین و برگ‌های زرد و نارنجی خود که بر زمین می‌افتند همیشه حس و حال متفاوت‌تری را نسبت به سایر فصل‌ها برای برخی از افراد به همراه دارد. این حس و حال متفاوت و البته ناب تا جایی پیش می‌رود که پیاده‌روی‌های جانانه و دلنشین در این فصل به یک برنامه ثابت و یا بهتر است بگوییم سنت جذاب تبدیل شده است.

دربند صحنه

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,
,
, دربند صحنه,

, , ,

از قدیم گفتند یک پاییز است و یک دربند ! شاید بتوان گفت که اولین و جذاب‌ترین انتخاب برای پیاده‌روی پاییزی در شهر صحنه مسیر میدان 17 شهریور تا خروجی دربند باشد. دربند صحنه که به درختان چنار قدیمی و بلندقامت خود نیز مشهور است فضای بسیار دلنشین و لطیفی دارد تا در کنار پیاده‌روی خود بتوانید با کمک زیبایی‌های فصل پاییز برای ساعاتی هم که شده روح خود را شستشو دهید.

,

 

,

بام صحنه و مسیر چهار چشمه

, بام صحنه و مسیر چهار چشمه,

, , ,

ارتفاعات شهر صحنه همیشه جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد. وقتی تمام شهر را با همه شلوغی‌ها و دغدغه‌هایش زیر پای خود احساس کنید آرامش تمام وجودتان را خواهد گرفت. بام صحنه و چهارچشمه که دقیقاً چنین شرایطی را برایتان فراهم می‌کنند می‌توانند برای پیاده‌روی‌های پاییزی نیز گزینه خوبی به شمار آیند.

توصیه می‌کنیم که در برنامه پیاده‌روی خود کمی سحرخیز باشید تا بتوانید از دیدن طلوع در این منطقه نیز استفاده نمایید.

 
پارک معلم

,
,
,
,
,
,

, ,

پارک معلم  به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و خاطر‌ه‌انگیزترین پارک‌های سطح شهر همیشه در فصل پاییز طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند.

وسعت پارک معلم این پارک را به یکی از بهترین گزینه‌های پیاده‌روی و البته خوش‌گذرانی در فصل خوش‌آب‌وهوای پاییز تبدیل کرده است. سرسبزی زیاد این پارک در کنار پیاده‌رو‌های جذاب خودش و هم‌چنین درختان بلندقامت آن می‌تواند حال و هوای دلنشین پاییزی را به روح و جان شما هدیه دهد.

 
خیابان حافظ

,
,
,
,
,  
خیابان حافظ
,
,

, , ,

بعد از تغییراتی که در سال رخ داد این خیابان ویا بهتر است بگوییم این پیاده رو به یکی از زیباترین و البته پرامکانات‌ترین جاذبه‌های تفریحی شهر صحنه تبدیل شد. علاوه بر امکانات مختلفی از جمله صندلی ، جوی آب و ... در این منطقه فراهم شده،تا پیاده روی حافظ را دارای فضای بسیار ایده‌آلی تبدیل نماید.

 

خیابان آرامگاه

,
,
,
,
, خیابان آرامگاه,

, , ,

اگر دلتان می‌خواهد برای پیاده‌روی پاییزی خود به فضا‌های متفاوت‌تر نیز سر بزنید می‌توانید روی خیابان آرامگاه به سمت مزار شهدای گمنام نیز حساب کنید. این خیابان یکی از بهترین گزینه‌ها برای پیاده‌روی و ورزش پاییزی است و می‌تواند لحظات خوبی را برای شما رقم بزند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه