اخبار داغ

گلایه نیروهای بازنشسته شرکت مخابرات خراسان جنوبی از عدم پرداخت پاداش/ آذری: منتظر تأمین اعتبار هستیم

گلایه نیروهای بازنشسته شرکت مخابرات خراسان جنوبی از عدم پرداخت پاداش/ آذری: منتظر تأمین اعتبار هستیم
تعدادی از نیروهای شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی که اسفندماه سال گذشته پس از سال‌های کار در مخابرات بازنشسته شدند و تاکنون که بیش از 7 ماه از بازنشستگی آن‌ها می‌گذرد، موفق به دریافت پاداش بازنشستگی نشده و گلایه‌مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، تعدادی از نیروهای شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی که اسفندماه سال گذشته پس از سال‌های کار در مخابرات استان بازنشسته شدند و تاکنون بیش از 7 ماه از بازنشستگی آن‌ها می‌گذرد، موفق به دریافت پاداش بازنشستگی نشده‌اند و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

یکی از کارمندان بازنشسته شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: ابتدای اسفند 1398 پس از سال‌ها فعالیت در مخابرات بازنشسته شدم.

,

وی افزود: علی‌رغم پیگیری‌های مکرر از مخابرات استان اما تاکنون که حدود هشت ماه از بازنشستگی‌ام می‌گذرد پاداش بازنشستگی برای من و سایر همکاران واریز نشده است.

,

این کارمند بازنشسته شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و افزایش قیمت در تمام زمینه‌ها این همه تاخیر در پرداخت پاداش بازنشستگی که حق هر کارمندی است انصاف نیست.

,

وی با بیان اینکه در این مدت تاخیر در پرداخت پاداش بازنشستگی ارزش پولی که قرار است دریافت کنیم بسیار کم شده، عنوان کرد: عدم پرداخت پاداش بازنشستگی نیروهای شرکت مخابرت خراسان‌جنوبی در حالی است که شرکت مخابرات درآمدهای زیادی دارد.

,

این کارمند بازنشسته شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به ارتباطی که همکاران خراسان‌جنوبی با همکاران شرکت مخابرات در سایر استان‌ها دارند متوجه شدیم همکارانی که در استان‌های مجاور نیز اسفند ماه سال گذشته و همزمان با ما بازنشسته شدند در اردیبهشت سال جاری؛ دو ماه پس از بازنشستگی پاداش خود را دریافت کردند اما در خراسان‌جنوبی پس از گذشت هشت ماه از بازنشستگی هیچ خبری از پرداخت پاداش نیست و می‌گویند اعتبار نداریم.

,

حسن آذری نصرآباد مدیر مخابرات منطقه خراسان‌جنوبی در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: پرداخت پاداش بازنشستگی به صورت متمرکز از طریق شرکت مخابرات ایران انجام می‌شود.

,

وی افزود: با پیگیری صورت گرفته از طرف این منطقه این موضوع در برنامه شرکت قرار دارد و به محض تأمین منابع مالی اقدام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه