اخبار داغ

هوادار باید با پاسخی صحیح مواجه شود؛

فاطمی: وزارت ورزش و دولت باید از پرسپولیس حمایت کنند/ اظهار شکایت در لایو و استوری اینستاگرام درست نیست

فاطمی: وزارت ورزش و دولت باید از پرسپولیس حمایت کنند/ اظهار شکایت در لایو و استوری اینستاگرام درست نیست
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: این‌که در استوری و لایو اینستاگرامی بخواهیم شاهد صحبت‌ها و گله‌های بازیکنان باشیم فقط به آرامش تیم لطمه می‌زند و حاشیه‌ساز است.
[

فراز فاطمی، مهاجم اسبق سرخ‌پوشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره حواشی اخیر پیرامون تیم پرسپولیس و ناآرامی‌های بین هواداران و مدیریت باشگاه اظهار داشت: فکر می‌کنم بخش عمده‌ای از این ناآرامی‌ها به مشکلات اقتصادی جامعه و نهایتاً سوءمدیریت‌ها بازمی‌گردد. در شرایطی که تیم‌های عربی و متمول با خرج‌های بسیار به‌دنبال قهرمانی آسیایی هستند، تیم پرسپولیس با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک شگفتی را خلق کرد و حالا باید حمایت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه صحبت‌هایش و در خصوص نوع حمایت‌ها از این تیم بیان کرد: بازیکنان موفق و تاثیرگذار به هر قیمتی هم که شده باید در تیم بمانند و مدیریت باشگاه باید از وضعیت بازیکن حمایت کند. این حمایت به‌‎طور کلی باید از سمت مدیریت، وزارت ورزش و دولت به سمت تیم سرازیر باشد تا یک تیم از ایران بالاخره بتواند پس از سال‌ها به قهرمانی در آسیا برسد.

,

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با حفظ بازیکنان موثر تیم پرسپولیس نیز تصریح کرد: صعود به فینال و قهرمانی در این تورنمنت یعنی 7.5 میلیون دلار درآمدزایی برای پرسپولیس. این مبلغ آن‌قدر زیاد است که می‌توان تمام بدهی‌های پرسپولیس را با آن صاف کرد و حتی چیزی هم برای فصل‌های آینده انباشت. با این ظرفیت بالقوه مالی باید به هر ترفندی شده جلوی رفتن بشار رسن و شجاع خلیل‌زاده و دیگر بازیکنان موثر تیم گرفته شود.

,

, ,

فراز فاطمی با اشاره به اقدامات بازیکنان فوق در فضای مجازی نیز گفت: به نظر من شجاع و بشار باید با مدیران باشگاه جلسه‌ای رسمی برگزار کنند تا تکلیف خودشان با تیم تعیین شود. این‌که در استوری و لایو اینستاگرامی بخواهیم شاهد صحبت‌ها و گله‌های بازیکنان باشیم فقط به آرامش تیم لطمه می‌زند و حاشیه‌ساز است.

,

وی به تحصن هواداران تیم پرسپولیس طی روزهای اخیر هم اشاره کرد و عنوان داشت: هوادار با هزار امید و آرزو به موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دل بسته و نگران است، اما این‌گونه رفتارها هم حرفه‌ای نیست. باید جواب درستی به هوادار که سرمایه واقعی باشگاه پرسپولیس است داده شود.

,

فاطمی نهایتاً در خصوص شانس قهرمانی تیم پرسپولیس در فینتل لیگ قهرمانان آسیا با وجود مشکلات اخیر گفت: پرسپولیس قدرت خوبی دارد و گل‌محمدی هم خیلی خوب به هدایت تیم مشغول است و نتایج مناسبی هم گرفته. شرایط قهرمانی برای سرخ‌ها فراهم می‌شود اگر تیم از حواشی و تصمیم‌های اشتباه دور باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه