اخبار داغ

لیگ برتر والیبال نشسته| آخرین فرصت اعلام آمادگی برای حضور در مسابقات تعیین شد

لیگ برتر والیبال نشسته| آخرین فرصت اعلام آمادگی برای حضور در مسابقات تعیین شد
فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین رقابت های باشگاهی والیبال نشسته را در دو بخش مردان (جام ایثار) و زنان برگزار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در صورت مساعد بودن شرایط جامعه نسبت به ویروس کووید ۱۹ و دریافت مجوز از ستاد عالی کرونا، مسابقات لیگ برتر والیبال‌نشسته برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این رقابت ها در سه مرحله رفت، برگشت و پلی آف به صورت متمرکز برگزار می شود و فرصت اعلام آمادگی تیم‌های باشگاهی تا ۳۰ مهر ماه است.

,

نکات و شرایط مورد توجه برای حضور در این رقابت ها:

,

اعلام میزبانی استان ها، بایستی بر اساس پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.

,

مسابقات در شهرهایی با وضعیت سفید یا نارنجی برگزار خواهد شد که قبلاً از طرف فدراسیون تائید شده باشند.

,

تیم‌ها بایستی ۷۲ ساعت قبل از حضور در شهر میزبان، برای حفظ سلامتی ورزشکاران، تست PCR را انجام دهند و نتیجه آن را به معاونت قهرمانی فدراسیون ارسال کنند.

,

سرمربی تیم‌ها، باید دارای مدرک بین‌المللی یا حداقل مدرک درجه ۲ والیبال‌نشسته و درجه یک ایستاده باشند و درصورتی که مدرک درجه ۳ دارند، می بایست به عنوان بازیکن تیم ملی که در مسابقات پارالمپیک شرکت داشته، دارای حکم قهرمانی باشند.

,

سازمان لیگ، مبنای صدور کارت مربیان را موارد اعلام شده می‌داند و در این صورت است که می‌توانند به عنوان کمک مربی یا مربی روی نیمکت تیم حضور داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه