اخبار داغ

کنعانی‌زادگان: تداوم اردوهای تیم ملی به آماده سازی ما کمک می‌کند

کنعانی‌زادگان: تداوم اردوهای تیم ملی به آماده سازی ما کمک می‌کند
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون در حال برنامه‌ریزی اردوی آتی در آبان ماه است و قطعا تداوم این اردوها کمک شایانی به وضعیت تیم ملی و آماده سازی ما می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمدحسین کنعانی زادگان درباره برپایی اردوی مهرماه تیم ملی عنوان کرد: با اینکه زمان اردو کوتاه بود اما واقعا کمپ بسیار خوبی را سپری کردیم. خدا را شکر می‌کنم پس از ماهها دوباره توانستیم کنار هم جمع شویم و یک مسابقه ارزشمند و چند تمرین خوب را انجام دهیم. از نظر کارهای تاکتیکی و تیمی هم خیلی خوب تمرین کردیم. خوشحالم در بازی نخست مقابل ازبکستان خوب بازی کردیم و به پیروزی رسیدیم. ازبکستان تیم خوبی بود ولی ما بهتر بودیم و خدا را شکر نتیجه گرفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: ارتباط اسکوچیچ این قدر با بازیکنان خوب است که انگار چند سال است با آنها کار می کند. او تک تک بازیکنان لیگ را می شناسد و خیلی با انرژی کار می کند. این موضوع انگیزه زیادی به بازیکنان می دهد. خوشحالیم که در کنار اسکوچیچ خیلی نکات تازه یاد گرفتیم.

,

کنعانی زادگان افزود: تمرینات و اردوی ترکیه هم خیلی خوب بود و کارهای تاکتیکی را مرور کردیم. پس از لغو بازی با مالی،در تمرینات با انگیزه و انرزی کار کردیم. جالب اینکه اسکوچیچ خودش هم پا به پای بازیکنان تمرین می‌کرد و کاری کرده بود در تمرین هم فکر می کردیم شرایط مسابقه است و بازیکنان جدید و قدیمی با همه توان تمرین می کردند. شنیدم فدراسیون در حال برنامه ریزی اردوی آتی در آبان ماه است و قطعا تداوم این اردوها کمک شایانی به وضعیت تیم ملی و آماده سازی ما می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه