اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

روند صعودی ابتلا به کرونا در لرستان/۷۱۳ نفر فوت کردند

روند صعودی ابتلا به کرونا در لرستان/۷۱۳ نفر فوت کردند
فرهادی، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: روند ابتلای کرونا در استان صعودی بوده و تاکنون بیش از 34 هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرهادی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: آمار ابتلای کرونا در مهر ماه نسبت به ماه گذشته دو برابر افزایش یافته و تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر به کرونا مبتلا شده و ۷۱۳ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در حال حاضر ۶۲۸ نفر در بیمارستانهای استان بستری هستند که علاوه بر ظرفیت بخش های بیمارستان ها، از ظرفیت تخت های تامین اجتماعی هم استفاده شده است.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان از راه اندازی آی سی یو شهرستان ازنا خبر داد و عنوان کرد: این بخش با ۱۰ تخت بستری در شهرستان ازنا راه اندازی شده و با توجه به آمار بالای مرگ و میر در این شهرستان، انتظار می رود با راه اندازی این بخش از میزان مرگ و میر کاهش یابد.

,

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۸۰۰ تست کرونا در استان انجام می شود که حدود ۵۰ درصد از تست ها مثبت است گفت: وضعیت ابتلا به کرونا در استان بالا بوده و از همه مردم انتظار می رود رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، عدم حضور در مراکز شلوغ، شست و شوی مرتب دستها و فاصله اجتماعی را مد نظر داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه