اخبار داغ

رنج و انتظار بنه‌پیری‌ها از فرماندار بهمئی

رنج و انتظار بنه‌پیری‌ها از فرماندار بهمئی
اهالی روستای بنه پیر بهمئی با حضور در فرمانداری بهمئی خواهان رسیدگی به وضعیت جاده ارتباطی این روستا قبل از آغاز بارشهای زمستان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ برخی از اهالی روستای محروم بنه‌پیر بهمئی با حضور در فرمانداری شهرستان خواهان رسیدگی به وضعیت جاده ارتباطی آنها قبل از آغاز بارش‌های  شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دهیار این روستا با بیان اینکه سال‌هاست در ایام زمستان به سختی تردد می کنیم، گفت: نزدیک به سه سال است که پروژه زیرسازی و آسفالت روستای ما جزو پروژه 22 روستای شهرستان از منابع نفت انتخاب شده بود اما تاکنون حتی ابنیه آن تکمیل نشده است.

,

, ,

یوسف طلوعی مطلق افزود:متاسفانه مسئولان آنگونه که شایسته است، پیگیری نمی کنند.

,

وی ادامه داد: مردم حوزه بنه پیر در فصل بارندگی به سختی تردد می کنند و با کمترین میزان بارندگی راه روستا مسدود می شود.

,

طلوعی مطلق خاطرنشان کرد:ما از مسئولان می خواهیم هر چه سریعتر فکری به حال اهالی بنه پیر کنند ،ما با هزینه شخصی در تابستان امسال یکی از پل های روستا را کار کردیم،دو پل دیگر روستا، زیرسازی و آسفالت آن نیاز به اعتبار دارد.

,

دهیار بنه پیر گفت:حداقل انتظاری که داریم این است که هر چه سریعتر جاده روستا زیرسازی و بیس ریزی شود تا امکان تردد برای ما فراهم شود.

,

عابدی، معاون فرماندار بهمئی در تماس با مسئولان استانی و اداره راهداری شهرستان خواهان پیگیری مشکل اهالی بنه پیر شد که بعد از چند دقیقه رئیس اداره راهداری شهرستان در تجمع حضور یافت.

,

, ,

روزبه،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بهمئی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل نبود اعتبار هیچ قولی به مردم نمی دهم،گفت:در صورتی که اداره کل راهداری اعتبار لازم را برای زیرسازی به ما دهد، به سرعت کار را آغاز می کنیم.

,

وی افزود:در هر صورت اگر مدیرکل یا فرماندار دستور دهد، با امکانات موجود به کمک اهالی روستا می رویم اما باید اعتبار سوخت و لاستیک دستگاه های راهداری تامین شود.

,

اهالی این روستا در ماه های اخیر با دستان خالی یکی از پل های ارتباطی خود را احداث کردند که خبر آن با عنوان "وقتی مردم جور مسئولان را می کشند/احداث پل ارتباطی روستای بنه پیر بهمئی بعد از سه سال به همت اهالی روستا+تصاویر" در این پایگاه خبری منعکس شد.

, وقتی مردم جور مسئولان را می کشند/احداث پل ارتباطی روستای بنه پیر بهمئی بعد از سه سال به همت اهالی روستا+تصاویر,

به گزارش صبح زاگرس بنه پیر از روستا های محروم حوزه رودتلخی از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی است که به گفته دهیار آن به همراه روستاهای تابعه جمعیتی نزدیک به 500 نفر از جاده ارتباطی استاندارد محروم هستند.

, صبح زاگرس,

تصاویر تکمیلی خبر:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه