اخبار داغ

تعیین تکلیف لیگ برتر والیبال تا ۲ روز آینده/ تقوی: دو گزینه‌ نهایی مربیگری تیم ملی برنامه داده‌اند

تعیین تکلیف لیگ برتر والیبال تا ۲ روز آینده/ تقوی: دو گزینه‌ نهایی مربیگری تیم ملی برنامه داده‌اند
دبیر فدراسیون ‌والیبال درباره آخرین وضعیت شروع مجدد لیگ برتر و پروسه انتخاب سرمربی تیم‌ ملی صحبت ‌کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون‌ والیبال ایران پس از ارائه سه روش پیشنهادی خود به باشگاه‌ها برای پیگیری ادامه مسابقات لیگ برتر مردان، تا پایان امروز (دوشنبه) ۲۸ مهر ۱۳۹۹ به باشگاه‌ها وقت داد تا نظر نهایی خود را اعلام‌ کرده و به یکی از سه روش‌ اعلام شده رای دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال در این مورد گفت: باشگاه‌ها تا پایان امروز وقت دارند تا یکی از سه پیشنهاد موجود را به عنوان روش مد نظر خود به فدراسیون ارائه دهند تا مسوولان برگزاری مسابقات پس از جمع بندی نهایی، طی یکی دو روز آینده تصمیم پایانی را اعلام کنند. اگر نظری هم از سوی باشگاه‌ها ارائه شود قطعا بررسی می‌کنیم تا در صورت امکان مورد استفاده قرار گیرد.

,

او ادامه داد: به هرحال نظرات و پیشنهادات باشگاه‌ها نیازمند مذاکره است و اولویت اصلی فدراسیون هم حفظ سلامتی بازیکنان و ‌منافع والیبال است، پس قطعا جوانب و نظرات مختلف را بررسی می‌کنیم تا بهترین تصمیم‌ برای والیبال کشور گرفته شود. 

,

تقوی در مورد احتمال اجرایی شدن پیشنهادات باشگاه‌ها نیز گفت: نمی‌خواهیم تصمیمی بگیریم که بعدا پشیمانی به همراه داشته باشد، به همین منظور ابتدا نظر همه دوستان را کسب می‌کنیم تا بهترین تصمیم گرفته شود.

,

او درباره آخرین وضعیت پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی نیز گفت: فعلا هیچ جمع‌بندی نهایی صورت نگرفته و هنوز به نتیجه‌ پایانی نرسیده‌ایم. چند گزینه نهایی هستند که باید بررسی‌های نهایی در مورد آن‌ها نیز صورت بگیرد.

,

دبیر فدراسیون والیبال، در مورد صحبت‌های مطرح شده راجع به توافقات صورت گرفته با سه گزینه نهایی نیز گفت: با ۳ نفر از این گزینه‌ها توافقات ابتدایی صورت گرفته و دو نفر از آن‌ها نیز برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه‌ کرده‌اند. یک‌ گزینه دیگر هم قرار است برنامه‌هایش را در اختیار فدراسیون بگذارد تا پس از بررسی‌های لازمه دو نفر از این سه عزیز به عنوان‌گزینه نهایی به کمیته فنی معرفی شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه