اخبار داغ

فرمانده سپاه استان کرمان:

سپاه پاسداران آماده هرگونه کمک به مجموعه کادر درمان/ همکاری مردم برای کاهش بیماری کرونا

سپاه پاسداران آماده هرگونه کمک به مجموعه کادر درمان/ همکاری مردم برای کاهش بیماری کرونا
سردار معروفی گفت: سپاه ثارالله استان کرمان نیز با ابلاغ فرماندهی کل سپاه پاسداران آماده هرگونه کمک به مجموعه کادر درمان استان است و به دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمان آمادگی خود را اعلام نمودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین معروفی در گفتگو با خبرنگار “راه آرمان” گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان کرمان اقدامات اثرگذار و خوبی برای کاهش و کنترل این بیماری منحوس انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, “راه آرمان”,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود به نیروهای مسلح سراسر کشور فرمان دادند تا تمام امکانات خود را برای کمک به کادر درمان بیمارستان ها پای کار بیاورند و برای کاهش شیوع بیماری تلاش کنند.

,

سردار معروفی با بیان اینکه در این  رابطه سپاه ثارالله استان کرمان نیز با ابلاغ فرماندهی کل سپاه پاسداران آماده هرگونه کمک به مجموعه کادر درمان استان است افزود: به دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمان آمادگی خود را اعلام کردیم.

,

وی با تشریح فعالیتهای سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: با کمک نیروهای جهادی و انقلابی کارگاه‌های تولید ماسک در استان راه‌اندازی شد و عده‌ای از جوانان بسیجی اقدام به ضدعفونی کردن سطح معابر شهری و اماکن عمومی کردند، در جاهایی که نیاز به کنترل ورودی استان کرمان بود نیز بسیج همکاری لازم را با مجموعه استان داشت و در آن زمان توانستیم با توجه به امکانات کم استان شیوع بیماری را کنترل کنیم.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه نواحی سپاه در تمام شهرستان‌ها نیز آمادگی لازم برای هرگونه همکاری دارند خاطر‌نشان کرد: تمام سالن‌های ورزشی 9 دی و صالحین سپاه آماده است تا در صورت لزوم در اختیار کادر درمان قرار گیرد یا به نقاهتگاه برای نگهداری بیماران کرونایی تبدیل شود.

,

وی خاطرنشان کرد: سالن‌ها در تمام نقاط استان از شرق و غرب و شمال و جنوب وجود دارند و جای هیچ نگرانی نیست، امیدواریم که شرایط بیماری در استان هر چه سریعتر رو به کاهش باشد و سپاه آمادگی کامل دارد تا در صورت لزوم به بیماران کمک کند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه همیشه برای خدمت به مردم در هر عرصه‌ای آماده است و زمان و مکان نمی‌شناسد افزود: در حال حاضر در مرکز استان نیز یک مرکز قرنطینه وجود دارد که توسط سازمان بسیج پزشکی استان اداره می‌شود.

,

وی اظهار داشت: این آمادگی وجود دارد تا با همکاری بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) نیروی زمینی سپاه در کرمان مرکز قرنطینه ایجاد کنیم و هر زمان که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کمک کند این مرکز به‌صورت صحرایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و سیستم سلامت استان باشد.

,

سردار معروفی عنوان کرد: موضوعی که خیلی قابل اهمیت است، همکاری مردم با کادر درمان است زیرا شرایط کشور به خاطر این بیماری  نسبت به چند ماه قبل بسیار حساس است و نیاز  است که کمتر از خانه بیرون برویم، چگونه است از ترس بیماری فرزندان خود را به مدرسه نمی‌فرستیم اما رفت و آمد در شهر زیاد است که باعث انتقال بیشتر این بیماری می‌شود.

,

وی با تاکید بر اینکه از سفرهای غیرضرور در سطح شهر باید خودداری کرد گفت: استفاده از ماسک در هر لحظه را باید جدی گرفت و اگر ما مردم مراعات کنیم فشار از کادر درمان از پزشکان و پرستاران کمتر می شود و از این شرایط سخت عبور می کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه