اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا مازندران اعلام کرد

پایان مرحله دوم کمک مومنانه با توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی در مازندران/ ۱۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان ساروی اهدا شد

پایان مرحله دوم کمک مومنانه با توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی در مازندران/ ۱۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان ساروی اهدا شد
سیاوش مسلمی با بیان اینکه مجموع کمک‌های مردمی ما در مرحله دوم کمک مومنانه در استان، 98 میلیارد تومان بوده است، گفت: طی روز جاری، 4 هزار بسته کمک مومنانه به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان در سطح استان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عصر امروز مراسم مرحله سوم نهضت کمک مومنانه و پایان مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی در قالب برنامه متمرکز استانی در محل لشکر عملیاتی 25 کربلا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام کمک جهیزیه بین نیازمندان استان با رژه خودروهای حامل این اقلام آغاز شد.

سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این مراسم ضمن قدردانی از همه افراد، نهادها و مسئولانی که در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند، اظهار کرد: در پی تداوم و گشترش ویروس منحوس کرونا در جهان و ایران، چالش‌ها و تبعات بسیار زیادی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و معیشتی برای افراد آسیب پذیر ایجاد شد.



وی افزود: اما آنچه که در ایران عزیز ما به واسطه باورها و اعتقادات مذهبی مردم ما  و رهبری نائب امام زمان(عج) رقم خورد، سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری بود که باعث ایجاد همبستگی، وفاداری و روحیه نوع دوستی در مردم شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در نخستین مرحله کمک مومنانه مردم را به کمک مومنانه توصیه کردند و متعاقبا لبیک جانانه مردم به این فرمایشات موجب شد تا در استان مازندران با کمک همه دلسوزان و با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با مسئولیت نماینده ولی فقیه در استان و همچنین همکاری استاندار و مشارکت سپاه و سایر نهادهای اجرایی استان نظیر بهزیستی، کمیته امداد، آستان قدس رضوی، بنیاد مستضعفان و غیره در مرحله نخست کمک مومنانه 305 هزار از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تحت پوشش قرار بگیرند.

این مسئول ادامه داد: در مرحله نخست از کمک مومنانه، 125 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم عزیز استان جمع آوری و به دست نیازمندان رسید.


مسلمی بیان کرد: به دنبال این رزمایش بسیار خوب و ارزشمند که موجب دلگرمی نیازمندان جامعه و خشنودی مقام معظم رهبری شد، مرحله دوم کمک مومنانه در سه برهه زمانی شکل گرفت.

وی اضافه کرد: در مرحله اول که از عید قربان تا عید غدیر بود، 103 هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفتند که جمع کمک نقدی و غیرنقدی 38 میلیارد تومان در این مرحله و در مرحله دوم که در دهه اول ماه محرم انجام شد 105 هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفت که جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی 39 میلیارد تومان و در مرحله سوم که در این مرحله قرار داریم که در انتهای ماه صفر در حال انجام است، 58 هزار و 500 نفر تحت پوشش قرار گرفتند که جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی، 21 میلیارد تومان بوده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران اعلام کرد: مجموع کمک‌های مردمی ما در مرحله دوم کمک مومنانه در استان، 98 میلیارد تومان است که به دست نیازمندان خواهد رسید.



این مقام مسئول تصریح کرد: طی روز جاری 4 هزار بسته کمک مومنانه و بسته معیشتی در سطح استان به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان توزیع خواهد شد.

مسلمی تاکید کرد: در حاشیه این مراسم یک کار بسیار ارزشمند از سوی سپاه ناحیه مرکز استان و کمک و مشارکت سایر مسئولان و نهادهای مرکز استان صورت گرفت و آن توزیع 114 سری جهیزیه نوعروس به ارزش 3.5 میلیارد تومان در بین نیازمندان مرکز استان است.



وی متذکر شد: امروز استکبار جهانی بدنبال آن است که روحیه امید را از مردم بگیرد و یأس را بر مردم حاکم کند و این ایجاد امید و اعتماد در مردم به واسطه انجام امورات خدماتی به مردم است که بهترین ابزار و روش برای پاسخگویی به یاوه گویان کشور است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران از حضور و استقبال پرشور مردم مازندران از شهدای خان‌طومان قدردانی کرد و گفت: باید از شهدا یاد بگیریم که کار را بی نام و بی ادعا و برای خدا برای مردمی که این چنین در صحنه هستند، انجام دهیم و همه دیدیم که علیرغم تمامی مشکلات موجود مردم چه شکوهی آفریدند و آفرین بر این مردم عزیزی که انصافا خوش درخشیدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه