اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

امروز دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ملت ایران به راه اندخته است

امروز دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ملت ایران به راه اندخته است
سردار کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت: امروز دشمنان جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ملت ایران گشوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر‌افلاک، سردار مرتضی کشکولی دریادواره ۶۱ شهید شرکت سیمان دورود اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود دین‌ خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر‌افلاک,

وی افزود: توسعه و تعمیق فرهنگ شهادت و ایثارگری در عرصه های کار، صنعت و تولید، تبیین، فرهنگ سازی، زنده نگه داشتن و ماندگار کردن نقش شهدای کارگری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهداف عمده برگزاری این یادواره بوده است.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: نام شهیدان تا ابد در تاریخ جاودانه است و به برکت همین خون های پاک امنیت در کشور حکم فرماست.

,

وی تصریح کرد: امروز دشمنان جبهه های متعددی را علیه ملت ایران گشوده اند و جنگ معیشت و اقتصاد را علیه ما به‌راه انداخته اند که در این راستا رشادت و استقامت ملت ایران نخواهد گذاشت آنان به اهداف خود دست یابند.

,

سردار کشکولی گفت :باید با بازخوانی ایده و هدف شهدا به این نتیجه برسیم که در برابر انقلاب اسلامی و خون شهدا، مسئولیت سنگین و خطیری داریم، حق نداریم در برابر خون شهدا و مسائلی که پیرامون ما اتفاق می‌افتد بی‎تفاوت باشیم، چنانکه شهدای ما بی‎تفاوت نبودند.

,

به گزارش سفیر افلاک، در این مراسم که به همت حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری سپاه ناحیه دورود با حضور جمعی از مسئولان اجرایی استان و شهرستان و کارکنان این شرکت برگزار شد، پس از اجراب برنامه‌های متنوع با اهدای لوح تقدیر و هدیه از خانواده شهید کارگری این شرکت تجلیل شد.

,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه