اخبار داغ

در دیدار با خانواده شهید لنده‌ای مطرح شد؛

هر روز یک شهید تقدیم امنیت ایران می‌کنیم

هر روز یک شهید تقدیم امنیت ایران می‌کنیم
فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: ما در مجموعه ای خدمت می کنیم که اعتقاد داریم خانواده شهدا چشم و چراغ ما در پاسداری از حریم امنیت و ولایت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس فرماندهی و مجموعه انتظامی شهرستان لنده به مناسبت هفته ناجا با حضور در منزل شهید شیروان عزیزی از شهدای کمیته انقلاب با خانواده این شهید والا مقام دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

فرزین جمشیدی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای امنیت، مدافعین حرم و سلامت گفت: افتخار ما این است که در نیروی خدمت می کنیم که روزی نیست که شهید و جانبازی تقدیم امنیت این سرزمین در ماموریت های مختلف نکند و خانواده هایشان داغدار نشوند.

,

وی افزود: امنیت به عنوان یک اصل غیرقابل انکار در جامعه است که وجود آن باعث تامین آرامش و آسودگی خاطر اقشار مختلف جامعه می شود و نبود آن باعث ولنگاری و ناهنجاری اجتماعی در حوزه های مختلف می شود.

,

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد: خانواده های نیروی انتظامی هرگاه فرزنداشان  و یا همسرانشان به ماموریتی می رود تنها به خداوند متعال اتکا دارند چرا که ممکن است هرلحظه شهید و یا جانباز شوند و در همین شهرستان کهگیلویه نیز وقتی شهید بویر برای دفاع از این خاک رفت خبر شهادت این شهید مرزبانی را به همسر وی در  شهر غربت دادند که این هم نشانه از مظلومیت این خانواده ها است.

,

, ,

وی تاکیدکرد: ما هرچه داریم از برکت وجودی خانواده‌های معظم شهدا است و خود را میراث دار این خانواده‌های معظم می دانیم و امیدواریم بتوانیم در این راه ثابت قدم باشیم.

,

گفتنی است شهید شیروان عزیزی از شهدای کمیته انقلاب  بود که در تاریخ 66/7/20 در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه