اخبار داغ

لزوم توجه به رفاه روستاییان؛

روستاهایی که 5 سال منتظر شعله های آبی گاز هستند/ امام جمعه و فرمانده سپاه سرپل ذهاب پیگیر مطالبات مردم

روستاهایی که 5 سال منتظر شعله های آبی گاز هستند/ امام جمعه و فرمانده سپاه سرپل ذهاب پیگیر مطالبات مردم
به دنبال عدم گازرسانی به روستاهای منطقه بشیوه سرپل ذهاب مردم این روستاها سالهاست در انتظار دیدن شعله های گاز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز , تعدادی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب با وجود تلاش مسئولین مختلف خصوصا در دهستان بشیوه و پاطاق با مشکلاتی در حوزه گاز رسانی مواجه شده به طوری که پس از گذشت ۵ سال از آغاز پروژه گازرسانی اما همچنان برخی از روستا های این دهستان هنوز نتوانستند از نعمت گاز برخوردار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,

بهرامی یکی از اهالی روستای آیینه است که در گفتگو با خبر نگار بازی دراز از وضعیت گاز رسانی به این روستا گلایه کرد و گفت: متاسفانه ۵ سال از آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به روستای آیینه گذشته و ما همچنان از نعمت گاز بر خوردار نیستیم، استفاده مردم از طریق کپسول های گاز مایع انجام میشود که خطرات و هزینه بسیاری دارد.

,

وی افزود: حدود ۶ سال گذشته گازکشی داخلی روستا به اتمام رسیده،علمک های مشترکین نصب شده ولی گاز خانگی در داخل شبکه روستا ورود پیدا نکرده است و جواب مسئولین در برابر شکایت و اعتراض مردمی وجود معارض بر سر راه لوله اصلی است.

,

مردم سرپل ذهاب از کمبود کپسول گاز در شهرستان خصوصا در مناطق روستایی گله مند هستند و با توجه به عدم تکمیل پروژه گازرسانی در منطقه بشیوه و پاطاق همچنان از کپسول گاز استفاده می کنند؛ در این فصل از سال که سرما شروع می شود مشکلات کمبود کپسول گاز مایع ،دردسرها و طی مسافت های طولانی و هزینه های بالا برای تهیه کپسول گاز مردم را سرگردان کرده است.

,

در ادامه پیگیری این گزارش و به گوش رساندن مشکلات و مطالبات مردم بخش مرکزی این شهرستان به امام جمعه جهادی سرپل ذهاب، وی به همراه فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب با اهالی روستای آینه دیدار کردند و جلسه ای در خصوص پیگیری مشکلات روستاییان برگزار شد.

,

امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب با حضور در روستای آینه از توابع بخش مرکزی ضمن دیدار و گفتگو بامردم مشکلات روستاییان آینه ،پنج ستون ،‌برز لک،‌میان کبود ،‌حبیبوند را مورد بررسی قراردادند.

,

حجت الاسلام فاطمی نسب مهمترین مشکل روستا را عدم اجرای پروژه گازکشی دانست و با تاکید برلزوم تلاش مسئولین جهت رفع موانع اجرای پروژه گفت: مردم روستا های دهستان بشیوه و پاطاق از نعمت گازخانگی بی بهره هستند که لازم است مشکلات وموانع اجرای پروژه گازرسانی به روستا رفع شود.

,

 وی افزود: رفع موانع پروژه که مهمترین آن وجود معارض است نیازمند تلاش جهادی مسئولین است.

,

پیگیری چندین باره امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب منتج به قول مساعد مدیرکل گاز استان کرمانشاه و معاونت استاندار برای رفع ٥ ساله این مشکل شد که امید است هر چه سریعتر این قول ها عملی شود.

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای ۹۰هزارتن جمعیت و دو بخش مرکزی و قلعه شاهین با ۲۲۴ روستا است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه