اخبار داغ

به دنبال تعامل با آموزش و پرورش هستیم

صیامی: دو برنامه اصلی برای دوومیدانی دارم/ شاید کیهانی را به فدراسیون بیاورم!

صیامی: دو برنامه اصلی برای دوومیدانی دارم/ شاید کیهانی را به فدراسیون بیاورم!
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: دو برنامه را برای دوومیدانی دنبال کنیم. یک برنامه کوتاه مدت داریم و یک برنامه های بلندمدت.
[

هاشم صیامی رییس جدید فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد برنامه‌هایش برای این رشته مادر اظهار داشت: در جلسه‌ای که با علی‌نژاد داشتیم تصمیم گرفتیم دو برنامه را برای دوومیدانی دنبال کنیم. اول اینکه یک برنامه کوتاه مدت داریم برای چند ورزشکارمان که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند. و دوم برنامه های بلند مدت برای پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان‌مان.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

صیامی به برنامه کوتاه مدت فدراسیون برای احسان حدادی و سایر شانسهای کسب سهمیه اشاره کرد و گفت: احسان حدادی از ماه آینده تمریناتش را برای حضور در المپیک آغاز می‌کند. مصدومیت او توسط پزشک مورد اعتمادش در حال درمان است و همین روزها یک چکاپ کلی از وضعیت بدنیش انجام می‌شود. از آذرماه هم به مشهد می‌آید و مطابق سالهای پیش از این شهر کارش را آغاز می‌کند.

,

صیامی ادامه داد: حسن تفتیان هم بشدت مورد حمایت ماست و هر کمکی که بخواهد به او می‌کنیم. البته باید شرایط مالی فدراسیون را در این وضعیت کرونا و قیمت ارز هم در نظر داشته باشیم. با این حال ما آماده هستیم اردو و مسابقه برای آنها در نظر بگیریم و در روند آماده‌سازی نفرات‌مان بیشترین کمک را داشته باشیم.

,

وی افزود: با توجه به گرانی ارز و هزینه بالای برگزاری اردوی خارج از کشور، رویکردمان این خواهد بود که بیشتر فعالیت‌ها و اردوهای تمرینی در داخل کشور باشد، چرا که در شرایط کنونی واقعاً سخت است که بتوان اردویی را در خارج ایران برگزار کرد.

,

رییس جدید فدراسیون دوومیدانی به برنامه بلند مدتش برای این رشته پرداخت و تاکید کرد: پشتوانه‌سازی برای تیمهای ملی در رده آقایان و بانوان بزرگسال، هدف اصلی فدراسیون است. پس باید اعتبارات را درست هزینه کنیم و در رده های پایه سرمایه‌گذاری کنیم. ضمن اینکه قصد داریم با وزارت آموزش و پرورش تعامل بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم با برگزاری مسابقات در مدارس، نسبت به کشف استعدادها اقدام کنیم. هر چند که برگزاری رقابتهای جایزه بزرگ و لیگ را هم داریم که سعی‌مان بر این است در رده‌های پایه توجه بیشتری به آنها داشته باشیم.

,

صیامی در مورد حضور احتمالی مجید کیهانی در فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیمی در این مورد نگرفته‌ام، اما برای هر اتفاقی در فدراسیون در درجه اول به مصالح و موفقیت فدراسیون فکر می‌کنم و با در نظر گرفتن تمامی جوانب و هماهنگی‌های لازم، اقدام به استفاده از افراد در مناصب خاص می‌کنم.

,

وی با تاکید بر استفاده از همه نیروها گفت: قصد دارم با دعوت از نامزدهای انتخابات دوومیدانی بتوانیم از برنامه‌های مدنظرشان در مسیر کمک به دوومیدانی بهره‌مند شویم و از آنهایی که قابلیت انجام دارند، استفاده کنیم. طی هفته جاری از نامزدهای ریاست فدراسیون دوومیدانی دعوت خواهم کرد تا در جلسه‌ مذکور که طی این هفته یا هفته آینده تشکیل می‌شود، شرکت کنند.  ما قصد تشکیل یک شورای راهبردی در دوومیدانی را نیز داریم که سیاست‌های این رشته در آن شورا تعیین شود و به نوعی یک اتاق فکر باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم بهترین تصمیمات را بگیریم.

, طی هفته جاری از نامزدهای ریاست فدراسیون دوومیدانی دعوت خواهم کرد تا در جلسه‌ مذکور که طی این هفته یا هفته آینده تشکیل می‌شود، شرکت کنند.  , ما قصد تشکیل یک شورای راهبردی در دوومیدانی را نیز داریم که سیاست‌های این رشته در آن شورا تعیین شود و به نوعی یک اتاق فکر باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم بهترین تصمیمات را بگیریم.,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه