اخبار داغ

رهبر انصارالله یمن:

تکفیری‌ها ساخته دست آمریکا و غرب هستند

تکفیری‌ها ساخته دست آمریکا و غرب هستند
رهبر انصار الله یمن ضمن انتقاد سیاست‌های برخی کشورهای غربی، تأکید کرد که گروه‌های تکفیری ساخته دست آمریکا و غرب هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن، شامگاه امروز (دوشنبه)، در اظهاراتی تأکید کرد که تکفیری‌ها ساخته دست آمریکا و غرب هستند و سازمان اطلاعات غرب بویژه فرانسه در حمایت از آنها نقش دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
به گزارش شبکه «المسیره»، رهبر انصار یمن ضمن خوش‌آمدگویی به اسرای یمنی، گفت که تحریف و انحراف شکاف بزرگی در میان مسلمان ایجاد کرده است و مشکلات زیادی برای آنها به همراه به بار آورده است.
,
 
,
سید عبدالملک الحوثی در ادامه افزود که دشمنان از این انحراف و برای اهانت به قرآن و اسلام استفاده کرده‌اند.
,
 
,
رهبر انصارالله یمن ادامه داد: «در تمدن غرب ذره‌ای رحم وجود ندارد. آنها جوامع بشری را لگدمال می‌کنند، آزادی مردم مصادره می‌کنند، ثروت آنها را می‌دزدند و سرزمین آنها را اشغال می‌کنند سپس می‌آیند و از حقوق بشر سخن می‌گویند».
,
 
,
سید عبدالملک الحوثی در ادامه با طرح این پرسش که آیا غربی‌ها به حقوق بشر در یمن، فلسطین و دیگر کشورهای عربی و اسلامی احترام گذشته‌اند یا خیر، گفت: «ترامپ به خود می‌بالد که آماده است سرزمین‌های عربی را به دشمن بد‌دهد و آنها را مصادره کند همانگونه که در جولان سوریه انجام داد. این چه تمدنی است؟!».
,
 
,
رهبر انصارالله یمن افزود که در غرب زمینه را برای فساد آماده می‌کنند و با عنوان آزادی می‌آیند تا به پیامبر اکرم اسلام (ص) اهانت کنند.
,
 
,
سید عبدالملک الحوثی همچنین  گفت در فرانسه، انتقاد از یهودی‌های صهیونیست و شک کردن به رویداد ادعایی هولوکاست با ارائه شواهد و ادله ممنوع است تا جایی که شخصی که این کار را می‌کند محاکمه می‌شود.
,
 
,
رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: «در غرب به شما اجازه می‌دهند که به اسلام و انبیاء اهانت کنید، ملحد شوید و به خداوند اهانت کنید؛ اما به شما اجازه داده نمی‌شود که یهودی‌های صهیونیست اهانت کنید و با آنها به دشمنی برخیزید».
,
 
,
سید عبدالملک الحوثی در ادامه تأکید کرد: «در جهان، نوعی هجمه آشکار اهانت‌آمیز علیه پیامبر، اسلام و مسلمانان وجود دارد و اندیشه، ایمان ما را با هدف سیطره فرهنگی بر ما هدف قرار داده است».
,
 
,
رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که امت اسلامی به مثابه طرحی برای آمریکا، غرب و صهیونیست‌ها قرار دهد، تأکید کرد: «نبایستی طرح‌هایی را که هدف آن به بردگی کشاندن و جدا کردن ما از اندیشه و هویت ایمانی ماست، بپذیریم».
,
 
,
سید عبدالملک الحوثی همچنین تأکید کرد: «آنگاه که ارتباط خود را با هویت ایمانی خود تقویت می‌کنیم، نه آمریکا  نه اسرائیل  و نه دست‌نشانده‌های آنها از ما سوءاستفاده کنند، بر ما سیطره پیدا کنند و ثروت ما را بدزدند. زمانی که ارتباط خود را با هویت ایمانی خود تقویت کنیم، آزادی در مفهوم درست برای فراهم می‌شود و از قید و بند بردگی آزاد می‌شویم».
,
 
,
رهبر انصارالله در ادامه گفت که اظهارات اخیر و اهانت رئیس جمهور فرانسه، شکلی از اشکال تعبیر خصمانه علیه امت اسلامی است. ایشان در ادامه افزودند: «فرانسه و غرب به اسلام و رسول اعظم اهانت می‌کنند. این در حالی است که با یهودیان صهیونیست خوش‌رویی می‌کنند و از هرگونه اهانت به آنها جلوگیری می‌کنند».
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه