اخبار داغ

سعیدی خبر داد

تست کرونای صالحی امیری مثبت شد/ وضعیت جسمانی رئیس کمیته ملی المپیک مساعد است

تست کرونای صالحی امیری مثبت شد/ وضعیت جسمانی رئیس کمیته ملی المپیک مساعد است
تست کرونای صالحی امیری بعد از دیدار با یکی از قهرمانان مثبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیکاووس سعیدی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک با اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از ملاقات رضا صالحی امیری و مدیران کمیته ملی المپیک با یکی از قهرمانان نام آور‌ کشورمان که تست کرونایش هم مثبت اعلام شد، جهت احتیاط و تست سلامت همکاران از تمامی افراد حاضر در این نشست تست گرفته شد که نتیجه آزمایش صالحی امیری عصر امروز مثبت اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت جسمانی ایشان خوب و مناسب است و بدون هیچ علائمی در راستای حفظ سلامت سایر همکاران مدتی را در قرنطینه خواهند بود.

,

سعیدی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیکاری کرونا، دکتر صالحی امیری حضور دایمی وفعالی در راستای پیگیری چالشها ومشکلات فدراسیونها داشتند وهیچگاه عرصه راخالی نکرده ونخواهند کرد؛ کماکان مسایل راپیگیری خواهند کرد.

,

 در همین راستا جواب تست باقی همکاران و مدیران نیز فردا اعلام خواهد شد تا اگر نمونه مثبت دیگری بود اقدامات لازم صورت گیرد.

,

وی در پایان گفت: سال بسیار حساسی را سپری می کنیم که می بایست اقدامات لازم برای آماده سازی کاروان و پیگیری امور فدراسیونها انجام شود. به هیچ  عنوان نمی توان فعالیتهای کمیته را تعطیل کنیم و ناچاریم با رعایت پروتکل های بهداشتی امور مربوطه را در راستای خدمت رسانی به جامعه ورزش پیگیری کنیم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه