اخبار داغ

به همت گروه‌های جهادی بسیج صورت گرفت؛

گازکشی خانه نیازمندان در روستاهای شهرستان دنا+تصاویر

گازکشی خانه نیازمندان در روستاهای شهرستان دنا+تصاویر
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) پاتاوه از ساخت و ساز 150 سرویس بهداشتی و گاز کشی برای محرومین دهستان پاتاوه خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، عنایت مطهری‌مهر اظهار کرد: در طول سال جاری اقدامات خوبی در ساخت و ساز و تعمیر و مرمت‌خانه‌های محرومین و افراد بی‌سرپرست و نیازمند در سطح دهستان پاتاوه با تلاش شبانه روزی گروه های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج دهستان پاتاوه انجام گرفته و همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: ساخت‌خانه‌های محروم یکی از اهداف مهم و تاثیرگذار در کارهای جهادی بسیج است که اکنون گروه‌های جهادی بسیج حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) پاتاوه در حال ساخت سرویس‌های بهداشتی و گازکشی بیش از ۱۵۰ خانه نیازمند دهستان هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

,

فرمانده حوزه بسیج پاتاوه بابیان توزیع بسته های معیشتی با تلاش گروه های جهادی بسیج گفت: در ایام ماه محروم، هفته دفاع مقدس و حتی ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی و پرس غذای گرم با همت گروه های جهادی بسیج حوزه در میان نیازمندان توزیع شد.

,

سروان مطهری‌مهر عنوان کرد: گروه جهادی بسیج حوزه برای کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت تعداد قابل قبولی بسته های لوازم التحریر در میان دانش آموزان دهستان توزیع کرده که با هماهنگی و برنامه ریزی ادامه دارد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه