اخبار داغ

شفیعیان: در قهرمانی کشور توان بالای خودم را ثابت کردم

شفیعیان: در قهرمانی کشور توان بالای خودم را ثابت کردم
نفر اول کایاک 500 متر مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان گفت: خدا را شکر در قهرمانی کشور توانستم نتیجه خوبی بگیرم و توان بالا و اول بودن خودم را نشان دهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الناز شفیعیان در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره نتیجه مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان بیان کرد: همیشه سعی کردم جزو نفرات برتر باشم. این رقابت‌ها برایم سخت و مهم بود چون باید به خودم ثابت می‌کردم که در چه حدی هستم و توان بالای خود را نشان دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره تمریناتش در بندرانزلی اظهار کرد: در آخرین تست تیم ملی که برگزار شد، مریض بودم و متاسفانه نتیجه خوبی نگرفتم‌. بلافاصله برگشتم در شهرم تمریناتم رو با مربی‌ام آقای بصارتدار شروع کردم.

,

شفیعیان ادامه داد: کار سختی پیش رو داشتم چون فکر می‌کنم توان بالایی دارم و بهترین هستم و باید خودم را ثابت می‌کردم. با اینکه بارها در تست‌های جوانان اول و در بزرگسال جزو نفرات انتخابی و همیشه در اردوها بودم و در سفرها در ارنج قرار داشتم اما برایم مهم بود که خودم را ثابت کنم.

,

وی با اعلام رضایت از نتیجه قهرمانی کشور گفت: خداراشکر این تست نشانگر این بود که توانایی بالا و اول بودن خودم را نشان دهم و هم به خودم و هم کادر فنی تیم ملی ثابت کنم که می‌توانم بهترین باشم.

,

شفیعیان همچنین اظهار کرد: با برنامه های درست و دقیق مربی‌ام آقای بصارتدار به آمادگی لازم رسیدم و در این مسابقه قهرمان کشوری توانستم با فاصله از بچه‌هایی که در شرایط بهتری تمرین می‌کردند و آماده بودند جلو باشم و مدال طلا را بگیرم.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه