اخبار داغ

در اعتراض به شرکت صنعت خودروی آذربایجان؛

صفر تا صد تجمع اعتراضی مالباختگان خودرو در تبریز / بدعهدی یا تحریم؟

صفر تا صد تجمع اعتراضی مالباختگان خودرو در تبریز / بدعهدی یا تحریم؟
جمعی از حواله داران شرکت صنعت خودروی آذربایجان خواستار عملی شدن تعهدات شرکت مذکور در خصوص تحویل خودروهای خود هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تبریزبیدار، امروز حواله‌داران شرکت صنعت خودروی آدربایجان در مقابل ساختمان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در محل بلوار ۲۹ بهمن تبریز تجمع کرده و خواستار رسیدگی به بدعهدی شرکت مذکور نسبت به تعهدات خود بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

یکی از حاضران به خبرنگار ما گفت: این شرکت ۳ سال است پول ما را گرفته اما خودرویی تحویل نداده است.

,

وی اظهار داشت: پیش از این در استانداری نیز جلسه داشتیم و وعده دادند اما فعلا دست ما خالی مانده است و از طریق مقامات قضایی نیز پیگیری کرده ایم.

,

در ادامه حبیب امین زاده رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی در گفتگو با تبریز بیدار در خصوص جزئیات مطالبات این شهروندان بیان داشت: شرکت صنعت خودروی آذربایجان در سال ۹۶، در جهت پیش فروش خودروها، وجوهی از مردم دریافت کرده است.

,

وی افزود: متاسفانه این شرکت در زمان عمل به تعهداتش در وضعیت تحریم قرار گرفت و فقط توانست تعدادی از ماشین ها را وارد کرده و به برخی از تعهدات خود  عمل کند و بقیه خودروها را نتوانست وارد کرده و به صاحبانش تحویل دهد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مسبوق به سابقه بودن تجمع این شهروندان گفت: تجمع این افراد جلوی سازمان صنعت، معدن و تجارت اتفاق جدیدی نیست. قبلا هم در جاهای مختلف تجمع داشتند و دو هفته قبل هم که در استانداری جلسه داشتیم و معاون محترم اقتصادی استانداری قضیه را کامل توضیح داده و به دنبال راه هایی برای حل آن بودند.

,

وی خاطرنشان کرد: این معترضان به دنبال این هستند که شرکت ماشینی که به آن ها پیش فروش کرده را تحویل بدهد که صد درصد هم این تعهد باید انجام بشود ولی ممکن است کمی زمان بر باشد.

,

امین زاده ادامه داد: این افراد همچنین یکسری اقدامات به صورت دسته جمعی انجام داده اند و از طریق قوه قضائیه به سازمان تعزیرات حکومتی در این مورد شکایت کرده اند و از این سازمان هم حکم بدوی و نهایی به شرکت صنعت خودروی آذربایجان ابلاغ شده است.

,

وی در پایان گفت: این شرکت در جلسات مختلف دادگستری در حضور مقامات قضایی و همچنین استانداری، متعهد شده است که بر اساس حکمی که سازمان تعزیرات ابلاغ کرده، اقداماتی در زمینه بازگرداندن خودروها به صاحبانشان انجام بدهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه