اخبار داغ

نگاهی به تغییرات مربیان در تبریز؛

خطر بیخ گوش مربیان تراکتور و ماشین سازی / مدیران! لطفا تحمل کنید

خطر بیخ گوش مربیان تراکتور و ماشین سازی / مدیران! لطفا تحمل کنید
تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز در دو سال اخیر در طول فصل لیگ، بارها دست به تغییر در نیمکت مربیان خود زده اند و با توجه به شرایط موجود و جوان شدن نیمکت‌های دو تیم‌ بعید نیست که این مربیان از منطقه خطر دور نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار،  لیگ برتر فوتبال امسال با چالش‌های زیادی مواجه است. شیوع کرونا که همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده فوتبال را هم بی‌نصیب نگذاشته است. همانطور که در لیگ نوزدهم شاهد افت کیفی تیم‌ها بودیم، قطعا در لیگ بیستم هم کرونا تاثیر خود را روی تیم‌های فوتبال خواهد گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

از طرف دیگر نبودن تماشاگران در استادیوم ها هم می‌تواند مزید بر علت باشد تا تیم‌های فوتبال خصوصا تراکتوری ها که طرفداران پرشوری دارند، انگیزه کمتری برای ارایه فوتبال زیبا داشته باشند که در نتیجه‌گیری هم بی تاثیر نیست.

,

همه این مسایل می‌تواند باعث شود موقعیت مربیان زودتر از لیگ‌های گذشته به خطر بیفتد و تغییرات آغاز شود. از طرف دیگر امسال سرمربیان تیم‌های تبریزی لیگ برتر جوان هستند.

,

تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز در دو سال اخیر در طول فصل لیگ، بارها دست به تغییر در نیمکت مربیان خود زده اند و با توجه به شرایط موجود و جوان شدن نیمکت‌های دو تیم‌ بعید نیست که این مربیان از منطقه خطر دور نباشند.

,

علیرضا منصوریان- تراکتور

, علیرضا منصوریان- تراکتور,

مربی اسبق استقلال به جای ساکت الهامی سرمربی تراکتور شد. انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی تراکتور گویا چندان به مذاق هواداران این تیم خوش نیامد و هنوز لیگ شروع نشده جو تبریز برای این سرمربیچندان مناسب نیست.

,

عملکرد ضعیف تراکتور در فصل نقل و انتقالات و تقویت نشدن این تیم به علاوه جوی که علیه منصوریان در تبریز وجود دارد، ممکن است باعث شود سرمربی اسبق تیم های استقلال و ذوب آهن نتواند نتایج خوبی در تیم محبوب تبریز بگیرد.

,

هواداران و مدیریت باشگاه تراکتور قبلا نشان دادند که کم تحمل هستند و حتی به مربیان بزرگی چون جان توشاک و مصطفی دنیزلی هم فرصت ندادند.

,

وحید بیاتلو- ماشین‌سازی

, وحید بیاتلو- ماشین‌سازی,

انتخاب وحید بیاتلو به عنوان سرمربی ماشین‌سازی یکی از انتخاب‌های پرریسک در لیگ بیستم بود. باشگاه ماشین‌سازی سرمربی جوان و کم تجربه‌ای را برای حضور روی نیمکت خود انتخاب کرده که سابقه مربیگری در لیگ برتر را ندارد اما بسیار امیدوار به کسب نتایج خوب است.

,

ماشین سازی در فصول گذشته تغییرات زیادی روی نیمکت خود رقم زد و مربیانی چون رسول خطیبی، احد شیخ لاری، رضا مهاجری و هومن افاضلی سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته بودند.

,

مدیران! لطفا تحمل کنید

, مدیران! لطفا تحمل کنید,

اینکه مربیان جوان وارد چرخه فوتبال شده‌اند اتفاق خوبی است اما همزمان با این اتفاق مدیران دو تیم تبریزی هم کم حوصله و کم طاقت نشان داده اند. تعداد زیاد برکناری‌های مربیان اتفاق ناخوشایندی بود که ثابت کرد محمدرضا زنوزی مالک فعلی تراکتور و مالک سابق ماشین سازی چندان هم پای تصمیمات خود نمی‌ماند. البته از رویکرد مالک جدید باشگاه ماشین سازی در خصوص مواجهه با نتایج نامطلوب احتمالی اطلاعی نداریم.

,

انتظار می‌رود مدیرانی که جسارت و ریسک انتخاب سرمربیان جوان را دارند پای آنها هم بمانند و با چند نتیجه ضعیف مربیان جوان را قربانی نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه