اخبار داغ

رئیس هیات کوهنوردی استان زنجان:

اردوی انتخابی مسابقات المپیک سنگنوردی در زنجان برگزار می‌شود

اردوی انتخابی مسابقات المپیک سنگنوردی در زنجان برگزار می‌شود
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: اردوی انتخابی مسابقات المپیک سنگنوردی در رشته کامباین زنان و مردان و همچنین اردوی انتخابی مسابقات سرعت ساحلی مردان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (30 مهر و اول آبان) به میزبانی این هیات در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رکابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اردوی انتخابی المپیک مسابقات کامباین بخش مردان با حضور ۲۱ نفر برگزار خواهد شد که 4 نفر از زنجان در بین شرکت‌کنندگان حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: بخش بانوان این رشته با حضور ۸ نفر برگزار خواهد شد که در بین آن‌ها 2 نفر از ورزشکاران زنجانی حضور دارند.

,

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: اردوی انتخابی مسابقات سرعت ساحلی نیز با حضور ۲۴ ورزشکار برگزار خواهد شد که ۸ نفر از زنجان در بین رقابت‌کنندگان حضور دارند.

,

وی با اشاره به رعایت بسیار سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: در راستای حفظ سلامتی ورزشکاران و عوامل اجرایی، پروتکل‌های بهداشتی از لحظه ورود ورزشکاران به زنجان در تمام زمان‌های حضور ایشان از محل اقامت تا محل برگزاری رقابت‌ها برنامه‌ریزی شده تا فردی دچار آسیب نشود.

,

رکابی افزود: جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی شهروندان این مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه هیات کوهنوردی زنجان دارای امکانات خوبی است، اظهار داشت: اما این امکانات با وجود پتانسیل‌ها و استعدادهای بسیار در زنجان، ناکافی بوده که حمایت بیش از بیش مسئولین را می‌طلبد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه