اخبار داغ

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان:

تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان از مرز ۳۴ هزار نفر عبور کرد/اختصاص۵۰ تخت بیمارستان تامین اجتماعی به بیماران کرونایی

تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان از مرز ۳۴ هزار نفر عبور کرد/اختصاص۵۰ تخت بیمارستان تامین اجتماعی به بیماران کرونایی
بهاروند، مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: 50 تخت بیمارستان تامین اجتماعی لرستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین بهاروند در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: تاکنون ۳۰ تخت در بخش و ۱۰ تخت اورژانس از بیمارستان تامین اجتماعی مرکز استان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده بود اما با توجه به افزایش تعداد بیماران تعداد تخت ها در تامین اجتماعی برای بیماران کرونایی به ۵۰ تخت افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: بخش هایی که برای بستری بیماران کرونایی در نظر گرفته می شود کاملا مجزا از سایر بخش های بیمارستان است و بیماران بستری در رشته های دیگر ارتباطی با بیماران کرونایی ندارند.

,

مدیر درمان تامین اجتماعی استان عنوان کرد: به دلیل شیوع کرونا و نیاز به تخت های بیمارستانی، تنها بیماران اورژانسی در بخش ها و رشته های دیگر بستری می شوند و تلاش می شود تا در صورت نیاز بتوان از ظرفیت تخت ها برای بیماران کرونایی استفاده کرد.

,

وی بیان کرد: علاوه بر خرم آباد، در شهرستان دورود نیز یک بخش از اورژانس برای بستری بیماران کرونایی در نظر گرفته شده تا بیماران کرونایی را در این قسمت بستری کنند. در سایر شهرستان ها تاکنون نیازی به استفاده از تخت های تامین اجتماعی برای بیماران کرونایی نبوده اما در صورتی که شرایط به گونه ای باشد که تخت های بیشتری لازم باشد ظرفیت بیشتری از بیمارستان های تامین اجتماعی برای بستری بیماران کرونایی در نظر گرفته می شود.

,

لازم به ذکر است که تعداد مبتلایان به کرونا در استان لرستان از مرز ۳۴ هزار نفر عبور کرده و فوتی ها به ۷۱۳ نفر رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه