اخبار داغ

نماینده مردم نطنز در مجلس:

پیشنهاد می کنم رئیس جمهور در مجلس حاضر شود/ کشاندن کشور به تنش صحیح نیست

پیشنهاد می کنم رئیس جمهور در مجلس حاضر شود/ کشاندن کشور به تنش صحیح نیست
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می کنم رئیس جمهور در مجلس حاضر شود و با نمایندگان به صورت علنی یا غیر علنی دیدار و گزارشی از عملکرد، فعالیت ها و اقدامات و همچنین موانع ارائه کند؛ اینکه به این شکل بخواهیم کشور را به تنش بکشیم درست نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت الله فیروزی پور در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد:امروز مطالبات مردم شدید است  و ناراحت هستند و نمایندگان با سوال های متعددی از سوی مردم روبرو می شوند و لازم است اغناء نمایندگان در این زمینه صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصرح کرد: پیشنهاد می کنم رئیس جمهور در مجلس حاضر شود و با نمایندگان به صورت علنی یا غیرعلنی دیدار و گزارشی از عملکرد، فعالیت ها و اقدامات و همچنین موانع ارائه کند؛ اینکه به این شکل بخواهیم کشور را به تنش بکشیم درست نیست.

,

وی افزود: در سال پایانی دولت، دولت نیز باید فعال تر کار کند و تعامل خود را با نمایندگان مجلس  را بیشتر کند، اگر برخی نمایندگان نیز به دنبال سوال از رئیس جمهور هستند، دل سوز مردم بوده و می خواهند مشکلات مردم را منعکس کنند.

,

فیروزی پور در ادامه تصریح کرد: دولت باید تلاش کند  تا قبل از طرح استیضاح از سوی نمایندگان، توضیحات ارائه کرده و نمایندگان را اغنا کند

,

وی عنوان کرد: یک نگاه این است که دولت را در سال پایانی نیز کار خود را انجام دهد اما  افزایش قیمت ارز و قیمت ها و مشکلاتی که در معیشت ایجاد شده، به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه