اخبار داغ

مدیرکل ثبت و احوال خراسان شمالی خبر داد؛

کاهش ۷/۶ درصدی میزان ولادت‌ها/ ثبت ۴۷۰۰ ازدواج طی سال جاری در خراسان شمالی

کاهش ۷/۶ درصدی میزان ولادت‌ها/ ثبت ۴۷۰۰ ازدواج طی سال جاری در خراسان شمالی
علی زاهدی‌نیا گفت: طی 6 ماهه سال جاری هفت هزار و 290 ولادت درخراسان شمالی به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7.6 درصد کاهش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زاهدی نیا مدیرکل ثبت و احوال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: از تعداد موالید ثبت شده در استان خراسان شمالی در سال 99 تعداد سه هزار و 776 نوزاد پسر و سه هزار و 514 نوزاد پسر ثبت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

مدیرکل ثبت و احوال خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین از کل ولادت های خراسان شمالی طی این 6 ماهه نخست سال جاری، پنج هزار و 94 واقعه شهری و دو هزار و 196 واقعه روستایی بوده است.

,

زاهدی نیا در ادامه با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی رتبه نخست ازدواج در کشور را دارد، گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری در استان چهار هزار و 752 واقعه ازدواج به ثبت رسیده است.

,

این مقام مسئول یادآور شد: از مجموع ازدواج صورت گرفته در سال جاری تعداد سه هزار و 949 مورد مربوط به شهر و 803 مورد روستایی گزارش شده است.

,

مدیرکل ثبت و احوال خراسان شمالی اظهار داشت: همچنین از یک هزار و 158 واقعه طلاق در سال جاری، یک هزار و 69 واقعه شهری و 89 واقعه طلاق روستایی به ثبت رسیده است.

,

وی ادامه داد: آمار ازدواج در 6 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2.6 درصد افزایش داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه