اخبار داغ

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمان:

کاهش قیمت مرغ در روزهای آینده/ از تمام ظرفیت استان برای تولید مرغ استفاده نمی‌شود

کاهش قیمت مرغ در روزهای آینده/ از تمام ظرفیت استان برای تولید مرغ استفاده نمی‌شود
حسن سیستانی گفت: متأسفانه به دلیل مشکلاتی که وجود دارد و عدم توان لازم تولید کنندگان، کرمان با تمام ظرفیت کار نمی کند و اگر ما با 60 الی 70 درصد ظرفیت، تولید مرغ را انجام دهیم، مستقل و خودکفا هستیم و نیازی به تولیدات استان های دیگر نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن سیستانی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه میزان قیمت مرغ برای مصرف کننده 25 هزار و 680  تومان است، گفت: افزایش قیمت مرغ به دلیل افزایش هزینه های تولید است؛ به این معنا که قیمت نهاده های دامی و دیگر مصارف بالا رفته و این امر موجب افزایش قیمت مرغ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمان ادامه داد: بر اساس آخرین آنالیزی که انجام داده ایم قیمت مرغ زنده برای تولید کننده 16 هزار و 500 تومان و قیمت مصرفی 23 الی 24 هزار تومان است؛ بر این اساس مرغدار ضرر نمی کند.

,

وی ابراز کرد: متأسفانه به دلیل مشکلاتی که وجود دارد و عدم توان لازم تولید کنندگان، کرمان با تمام ظرفیت کار نمی کند و اگر ما با 60 الی 70 درصد ظرفیت، تولید مرغ را انجام دهیم، مستقل و خودکفا هستیم و نیازی به تولیدات استان های دیگر نداریم.

,

سیستانی افزود: واردات مرغ از سایر استان ها هزینه بر است و مقداری تلفات دارد و به همین دلیل مصرف کننده باید مبلغ بیشتری را برای خرید گوشت مرغ بپردازد؛ این در حالی است که اگر با ظرفیت 70 درصد ظرفیت خود کار کنیم، خودکفا خواهیم بود که متأسفانه کار نمی کنیم.

,

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمان با اشاره به تغییر نرخ مرغ در روزهای اخیر بیان کرد: قیمت مرغی که برای تولید کننده به صرفه باشد قیمت 24 الی 25 هزار تومان است.

,

وی با بیان اینکه در چند روز آینده به دلیل افزایش جوجه ریزی و تولید مرغ، قیمت مرغ کاهش پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: در شرایط حاضر قیمت بین 22 تا 26 الی 27 هزار تومان بسته به میزان تولید و مقدار مصرف متغیر است و واردات مرغ زنده را از استان های یزد و خراسان جنوبی در فصول خنک سال به استان داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه