اخبار داغ

نائب رئیس مجلس خبر داد؛

اجرای 8 پروژه مهم توسط قرارگاه خاتم در اردبیل/ 500 میلیارد تومان به پروژه‌های مهم عمرانی استان اختصاص یافت

اجرای 8 پروژه مهم توسط قرارگاه خاتم در اردبیل/ 500 میلیارد تومان به پروژه‌های مهم عمرانی استان اختصاص یافت
نائب رئیس مجلس از اختصاص 500 میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم الانبیاء به پروژه های مهم عمرانی استان اردبیل خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: با اختصاص بالغ بر 500 میلیارد ریال توسط قرارگاه خاتم الانبیاء جهت اتمام  8 پروژه مهم در اردبیل آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین پروژه های استان اردبیل چهار بانده کردن جاده اردبیل به سرچم است، افزود: با تخصیص 50 میلیارد تومان از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء بزودی این پروژه از سمت سرچم به اردبیل به مصافت 55 کیلومتر آغاز می شود.

,

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری اردبیل با توجه به اینکه تمامی اعتبارات لازم را از سوی وزیر راه و شهرسازی و هیئت دولت بطور کامل دریافت کرده است باید هرچه سریعتر پروژه های عمرانی شهری خود را آغاز و به اتمام برساند.

,

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی دیگر از پروژه های مهم شهری پل قدس اردبیل است، افزود: تمام اعتبارات لازم برای اتمام این پروژه به حساب شهرداری اردبیل واریز و تخصیص یافته است که دیگر هیچ بهانه ای برای تعلیق این پروژه مهم از سوی شهرداری اردبیل بجا نمانده است.

,

نیکزاد از تخصیص 36 میلیارد ریال برای بار اول از سوی بانک شهری و برای بار دوم  و سوم از سوی سفر نوبخت معاون برنامه و بودجه رئیس جمهور برای تکمیل پروژه پل قدس خبرداد و گفت: طبق قول شهردار اردبیل این پروژه باید تا دهه فجر سال 99 به اتمام برسد.

,

وی تصریح کرد: قرارگاه خاتم الاانبیاء قرار هست علاوه بر پروژه اردبیل به سرچم، پل قدس اتمام پروژه مهم و ملی راه آهن، بیمارستان و چهاربانده کردن جاده اردبیل به گرمی و اردبیل به مشگین شهر را تسریع و به پایان برساند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه