اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان؛

بحران اقتصادی و وضعیت معیشت؛ دغدغه این روزهای مردم/ توزیع سیصد بسته کمک معیشتی توسط سپاه در شهرستان فارسان

بحران اقتصادی و وضعیت معیشت؛ دغدغه این روزهای مردم/ توزیع سیصد بسته کمک معیشتی توسط سپاه در شهرستان فارسان
در دور جدید کمک های مومنانه، به همت سپاه ناحیه فارسان 300 بسته کمک معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در شهرستان فارسان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، به همت سپاه ناحیه فارسان در مرحله جدیدی از کمک های مومنانه، 300 بسته کمک معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در شهرستان فارسان توزیع شد.
 
حمید یزدانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی نزدیک به 350 هزار تومان بوده و شامل برنج، روغن، تن ماهی، ماکارونی، رب گوجه و.... می باشد که می تواند حداقل کمی از مشکلات خانواده های نیازمندی که به خاطر شیوع ویروس کرونا زندگی و کسب و کار آنها دچار اختلال شده را بکاهد.
 
یزدانی خدمت به مردم را مایه مباهات و افتخار دانسته و عنوان کرد : وضعیت معیشتی مردم اصلا در وضع مناسبی نیست و کرونا باعث شده تا فشار مشکلات بر دوش خانواده ها دوچندان باشد.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه مسئولان اجرایی نیز به جای اینکه در میان میدان به حل مشکلات بپردازند یا به تفسیر تاریخ پرداخته و صلح امام حسن علیه السلام  را بهانه و دستاویزی برای مقاصد شوم خود و مذاکرات و سازش با دشمن می کنند و یا سعی می کنند تا ترس خود را عقلانی جلوه دهند و به بازی های سیاسی بپردازند و در این بین مردم مانده اند و بار مشکلات.
 
وی گفت: همانطور که رهبر انقلاب بارها فرموده اند همه ما باید با با همدلی و اتحاد در کنار یکدیگر بایستیم و با رعایت پروتکل ها تلاش کنیم تا هرچه سریعتر سایه شوم این ویروس از سر ملت مان برداشته شود و مردم به روال عادی زندگی خود بازگردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه