اخبار داغ

وقتی تعلل مسئولان در انجام رسالتی خطیر خبرساز می شود؛

گلایه شهروندان از بدسلیقگی شورای شهر در نامگذاری خیابان‌های زاهدان/تغییر نام بلوار رسالت تصمیمی عجولانه بود

گلایه شهروندان از بدسلیقگی شورای شهر در نامگذاری خیابان‌های زاهدان/تغییر نام بلوار رسالت تصمیمی عجولانه بود
موضوع نامگذاری بلواری در حاشیه شهر به نام سردار شهید سلیمانی موجی از نارضایتی را در بین شهروندان زاهدانی ایجاد کرده است و نامگذاری این بلوار را در شان سردار بزرگ کشور نمی دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، موضوعی که این روزها سبب رنجش برخی از شهروندان زاهدانی شده نامگذاری بلوار رسالت این شهر به نام سردار شهید قاسم سلیمانی است چراکه اکثر مردم بر این موضوع اتفاق نظر دارند که نامگذاری این بلوار در شان سردار شهید سلیمانی نیست و اینکه چه مکانی به نام ایشان نامگذاری شود بسیار مهم است و لازم است تأمل بیشتری در این باره انجام شود.

از سوی دیگر پدر پاسدار شهید حجتی فر یکی از شهدای گرانقدر شهرستان زاهدان بیش از ۳ سال  پیگیر نامگذاری خیابانی به نام فرزند شهیدش است و بارها تمام مراحل اداری روند نامگذاری را طی کرده  اما با وجود موافقت بنیادشهید و طی مراحل اداری هنوز این نامگذاری در گرو تصمیم نهایی شورای شهر است و در همین راستا  گزارشی در مرداد ماه با عنوان غفلت از شهدا یا بی توجهی مسئولین در این پایگاه خبری منتشر شده است.

نامگذاری بلواری در حاشیه شهر به نام شهید سلیمانی اوج بی سلیقگی است

خدری یکی از شهروندان زاهدانی دراین باره می گوید: نامگذاری بلواری در حاشیه شهر به نام شهید والامقام سلیمانی اوج بی سلیقگی است و شهرداری و شورای شهر باید خیابان دیگری را به این موضوع اختصاص دهند که این محل باید متناسب با شأن این سردار بزرگ باشد.

وی ادامه داد: زاهدان خیابان های و بلوارهای بزرگی دارد که با نام های ناآشنا نامگذاری شده اند چرا مسئولین مربوط نام یکی از این خیابان ها را به نام سردار شهیدمان نامگذاری نمی کنند.
 
نامگذاری بلوار رسالت در شان سردار شهید سلیمانی نیست

موسوی یکی دیگر از شهروندان نیز دراین باره بیان کرد: بلوار رسالت مکانی در حاشیه شهر است که نامگذاری آن به نام سردارشهید سلیمانی مناسب نیست بهتر است مسئولین جای دیگری که مناسب با شان این شهید بزرگ است برای این کار انتخاب کنند.

وی ادامه داد: شهدا جایگاه بزرگی نزد مردم دارند و نامگذاری خیابان های شهر به نام آنها کمترین کاری است که نه برای شهدا بلکه برای خودمان می توانیم انجام دهیم تا روزانه با دیدن نام شهدا یادمان نرود چه خون هایی برای آسایش و امنیت ما بر زمین ریخته است.

نامگذاری خیابان شهید حجتی فر همچنان در پیچ و خم های اداری

پدر شهید حجتی فر در باره پیگیری نامگذاری خیابانی به نام این شهید بزرگوار، در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: فرزندم در حادثه سقوط هواپیمای فوق سبک سپاه به شهادت رسید بیش از ۳سال پیگیر نامگذاری یکی از خیابان های زاهدان به نام شهیدمان بزرگوار هستیم اما این پیگیری ها هنوز به نتیجه نرسیده است.

 وی افزود: از سال 96 تاکنون پیگیر نامگذاری خیابان به نام شهید حجتی فر بودم و این موضوع را از طریق بنیاد شهید، شهرداری، فرمانداری و شورای شهر پیگیری کردم اما هنوز این پیگیری نتیجه بخش نبوده است و با پیگیری مجدد اکنون دوباره موضوع نامگذاری در شورای شهر مطح شده شاید این بار به نتیجه برسد.

 شورای شهر آماده شنیدن پیشنهادات شهروندان درباره نامگذاری بلوار سردار شهید سلیمانی است

پروین نائب رئیس شورای شهر زاهدان به خبرنگارما ،بیان کرد: هنگامی که نامه ای که از بنیاد شهید دریافت می شود، سریع کار نامگذاری ها انجام می گیرد، براساس پیگیری پدر شهید حجتی فر نامگذاری یکی ازخیابان ها به نام این شهید بزرگوار مصوب شده و از آنجایی که قصد تغییر مکان مصوب شده را دارند پیگیر هستیم تا پس از کمیسیون فرهنگی و طرح درصحن شورا در جلسات آینده، این نامگذاری انجام شود.

وی افزود: نامگذاری بلوار رسالت به نام سردار شهید سلیمانی در روزهای اول پس از شهادت این شهید بزرگوار اتفاق افتاد و براساس دلایلی این نامگذاری انجام شد اما چنانچه شهروندان پیشنهاداتی برای نامگذاری سایر مناطق شهر به نام سردار شهید سلیمانی داشته باشند شورای شهر نیز استقبال خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه اعضای شورای شهر بر تسریع در روند نامگذاری ها به نام شهدا تاکید دارند کار شورای شهر تصویب نامگذاری ها است مصوبات پس از تصویب به کمیته انطباق و شورای فرهنگی می رود و این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهم که شورای شهر آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شهروندان درباره نامگذاری بلواری به نام سردار شهید سلیمانی است.

وی تاکید کرد : نظر شورای شهر برای پذیرش نظر شهروندان مثبت است و چنانچه شهروندان پیشنهادات بهتری در این باره داشته باشند شورای شهر استقبال خواهد کرد شاید برخی از کارها خالی از اشکال نباشد اما مصوبات نامگذاری خیابان ها به نام شهدا انجام می شود.

نامگذاری بلوار رسالت به نام سردار شهید سلیمانی تصمیمی عجولانه بود

آسا ریگی معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان در این باره به خبرنگار ما گفت: شهرداری نیز درباره نامناسب بودن مکان درنظر گرفته شده اتفاق نظر دارد و در جلسات داخلی نیز نظر مسئولان امر این بود که نامگذاری بلوار رسالت به نام سردار شهید سلیمانی تصمیمی عجولانه بوده است.

وی افزود: پیشنهاد نامگذاری از سوی ساکنان محله رسالت زاهدان مطرح و در شورای شهر نیز مطرح و تصویب شد اما ما نیز به دنبال این هستیم تا خیابان بهتری به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری شود.

وی خاطرنشان کرد: خیابان رسالت نیز در حال تعریض، آسفالت و آماده سازی است و یکی از خیابان های بزرگ و اصلی زاهدان خواهد شد اما این تصمیم در روزهای نخستین شهادت سردار سلیمانی و به خواست مردم گرفته شده است.

مردم پیشنهادات خود را به شهرداری و شورای شهر بدهند

ریگی تاکید کرد: ما فقط پیشنهاد دهنده هستیم اما شورای شهر تصمیم گیرنده است اگر مردم خواستار تغییر خیابان هستند پیشنهادات خود را به شهرداری و شورای شهر بدهند تا پس از تصویب کار نامگذاری انجام شود.

وی بیان اینکه پرونده نامگذاری خیابان شهید حجتی فر  در دست بررسی است، اذعان کرد: این نامگذاری نیز ترتیب اثر داده خواهد شد اما کاری زمان بر است که ممکن است دو یا سه ماه طول بکشد اما کار به طور حتم انجام می شود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
, نامگذاری بلواری در حاشیه شهر به نام شهید سلیمانی اوج بی سلیقگی است,
,
,
,
,
,
, نامگذاری بلوار رسالت در شان سردار شهید سلیمانی نیست,
,
,
,
,
,
, نامگذاری خیابان شهید حجتی فر همچنان در پیچ و خم های اداری,
,
,
,
,
,
,  شورای شهر آماده شنیدن پیشنهادات شهروندان درباره نامگذاری بلوار سردار شهید سلیمانی است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, نامگذاری بلوار رسالت به نام سردار شهید سلیمانی تصمیمی عجولانه بود,
,
,
,
,
,
,
,
, مردم پیشنهادات خود را به شهرداری و شورای شهر بدهند,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه