اخبار داغ

ربیعی در نشست خبری:

رفع تحریم تسلیحاتی ثمرات اقتصادی دارد/ موج کرونا درتهران صعودی است

رفع تحریم تسلیحاتی ثمرات اقتصادی دارد/ موج کرونا درتهران صعودی است
سخنگوی دولت گفت: مقاومت و ایستادگی بر مواضع اصولی زمینه ساز رفع تحریم تسلیحاتی شد و ثمرات اقتصادی زیادی به دنبال خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار داشت: رفع تحریم تسلیحاتی یک دستاورد مهم در عرصه بین‌الملل به حساب می آید. به رغم زیاده خواهی آمریکا، اسرائیل و متحدان منطقه ای این محدودیت ها برداتشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
ربیعی افزود: جامعه جهانی در یکسال اخیر استقلال و عدم تبعیت از زورگویی‌های امریکا را از خود نشان داد. این یک اتفاق بدیع در عرصه بین‌الملل بود. وقتی ترامپ از برجام خارج شد ما سیاست درستی اتخاذ کردیم و سیاست ایران امروز خاصیت خود را نشان داد.
,
 
,
وی تاکید کرد: مقاومت و ایستادگی بر مواضع اصولی زمینه ساز رفع تحریم تسلیحاتی شد و ثمرات اقتصادی زیادی به دنبال خواهد شد. این موضوع امروز واکنش سوداگران را برانگیخته است. ایرانیان آغازگر هیچ درگیری و جنگی نبوده‌اند. سلاح ایرانی پشتوانه صلح و امنیت سرزمینی و منطقه‌ای بوده است. ایرانی ها عاشق سلاح نیستند. سلاح ایرانی یکی از مولفه های ضرور در حوزه دفاعی بوده است.
,
 
,
سخنگوی دولت با بیان اینکه موج کرونا در تهران و برخی شهرها صعودی است، گفت: اقتصاد کشور تعطیل شدنی نیست و همه باید سیاست زیست با پروتکل‌های بهداشتی را به جلو ببریم.
,
 
,
ادامه دارد ...
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه