اخبار داغ

علیزاده در گفت‌وگو با دانا:

استیضاح رئیس جمهور به مصلحت مردم نیست/ مخالفت با استیضاح روحانی به معنای تایید عملکردش نیست

استیضاح رئیس جمهور به مصلحت مردم نیست/ مخالفت با استیضاح روحانی به معنای تایید عملکردش نیست
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه استیضاح رئیس جمهور در شرایط کنونی به مصلحت مردم نیست ادامه داد: مخالفت با استیضاح روحانی به معنای تایید وی نیست بلکه این استیضاح به ضرر مردم تمام خواهد شد.
[

علی اکبر علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه استیضاح رئیس جمهور در شرایط کنونی به صلاح مردم نیست گفت: بدون شک بر این باوریم که آقای رئیس جمهور ناکارآمد هستند و با عملکرد نامناسب خود در طول 7 سال و نیم گذشته حدود 24 میلیون رای مردم را ضایع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه سیاست های غلط آقای رئیس جمهور عامل مشکلات امروز کشور است افزود: تمام مصیبت هایی که در بخش های مختلف از جمله اقتصادی و سیاسی و بین المللی داریم به سبب عملکرد بد آقای رئیس جمهور است.

,

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه استیضاح رئیس جمهور در شرایط کنونی به مصلحت مردم نیست ادامه داد: مخالفت با استیضاح آقای روحانی به معنای تایید وی نیست بلکه این استیضاح به ضرر مردم تمام خواهد شد.

,

علیزاده با بیان اینکه اگر فرآیند استیضاح رئیس جمهور در مجلس کلید بخورد حداقل دو ماه به طول می انجامد عنوان کرد: طی شدن فرایند استیضاح در مجلس زمان بر است و با درنظر گرفتن این مدت شاید سه ماه تا پایان عمر دولت باقی بماند و در این صورت مسئولیت اداره کشور به دست آقای جهانگیری خواهد افتاد.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس با اشاره به اینکه سوابق آقای جهانگیری برای همه مشهود است ادامه داد: هنوز مردم فراموش نکردند که آقای جهانگیری در مناظره های انتخاباتی چگونه از دختر مظلوم وزیر دفاع کرد.

,

وی با اشاره به اینکه حتی اگر استیضاح آقای روحانی انجام شود هم اتفاق خاصی در اداره کشور رخ نخواهد داد تصریح کرد: اگر پرسه استیضاح طی شود با در نظر گرفتن بازه زمانی انتخابات آقای روحانی درست زمانی استیضاح خواهد شد که عمر قانونی دولت تمام شده است و امکان برگزاری انتخابات زودهنگام وجود نخواهد داشت.

,

علیزاده با اشاره به اینکه انتخابات در کشور یک دوره زمانی دو ماهه دارد تصریح کرد: معمولا براساس توافق شورای نگهبان و وزارت کشور بازه برگزاری انتخابات بین اردیبهشت تا تیر ماه است بنابراین زمان زیادی باقی نمانده است که امکان برگزاری انتخابات زودهنگام فراهم باشد.

,

نماینده دامغان با بیان اینکه مجلس یازدهم برای حل مشکلات آمده است گفت: بارها در جلسات متعدد از وزیر نفت شنیدیم که من با شوق بیشتری از قبل در جلسات مجلس و دولت شرکت می کنم، نشان می دهد که نمایندگان به وزرا ثابت کردند که ما به دنبال گرفتن دست همکاری هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه به دنبال حل مشکلات مردم هستیم خاطرنشان کرد: استیضاح رئیس جمهور جز ایجاد تشنج در کشور حاصلی نخواهد داشت و تنها خوراک رسانه های ضد انقلاب فراهم خواهد شد چیزی نصیب مردم نخواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه