اخبار داغ

نماینده شرق گلستان:

استیضاح رئیس‌جمهور تاثیر مثبتی بر اوضاع کشور ندارد

استیضاح رئیس‌جمهور تاثیر مثبتی بر اوضاع کشور ندارد
رضا آریانپور گفت: با توجه به اینکه در سال پایانی دولت فعلی هستیم؛ علی‌رغم مشکلات موجود، به نظر می‌رسد که فقدان رییس جمهور اوضاع را از وضعیتی که هست بدتر خواهد کرد و شاید افرادی هم از بدنه دولت یا سیاسیون هم‌سو پیگیر این موضوع باشند که مملکت را در وضعیت بلاتکلیفی قرار دهند و ازخودشان رفع مسئولیت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا آریان پور در گفتگو با گلستان ما، گفت: عملکرد ضعیف دولت در کنترل مشکلات اقتصادی مردم و نیز بی توجهی رییس جمهور به تذکرات نمایندگان ملت، مجلس را به  سمت و سوی استفاده از ابزار نظارتی استیضاح رییس جمهور پیش برده  است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: اکثریت مطلق نمایندگان مجلس قلبا خواهان استیضاح و برکناری رییس جمهور هستند و شاید حداقل برای شادی دل ملت و پاسخ به درخواستهای مکرر مردم  نامه استیضاح را هم امضا کنند اما خودشان هم می دانند که این امضاها در حد اعلام نظر و هشدار کاربرد دارد و اگر به مرحله اجرا برسد، اوضاع کشور را بدتر خواهد کرد.

,

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه تصریح کرد: با استیضاح رئیس جمهور، معاون اول وی مدیریت قوه مجریه را به دست می گیرد و عملا تغییر مثبتی در کابینه دولت در راستای بهبود مشکلات مردم و اوضاع کشور رخ نخواهد داد.

,

آریان پور تاکید کرد: با توجه به اینکه روند استیضاح و تغییرات مدیریتی پس از آن چندین ماه طول می کشد و کشور ما عملا از چند ماه آینده وارد فاز انتخاباتی خواهد شد؛ استیضاح و برکناری رییس جمهور در این مدت کوتاه تا انتخابات بعدی، تاثیر مثبتی   بر اقتصاد و رفع مشکلات مردم نخواهد داشت بلکه کشور را با چالشهای جدیدی مواجه خواهد کرد.

,

رضا آریانپور در پایان گفت: با توجه به اینکه در سال پایانی دولت فعلی هستیم؛ علی رغم مشکلات موجود، به نظر میرسد که فقدان رییس جمهور اوضاع را از وضعیتی که هست بدتر خواهد کرد و شاید افرادی هم از بدنه دولت یا سیاسیون هم سو پیگیر این موضوع باشند که مملکت را در وضعیت بلاتکلیفی قرار دهند و ازخودشان رفع مسئولیت کنند. 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه