اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم آباد:

۴۰۰ مدیر و مربی باشگاه ورزشی متضرر از کرونا در خرم‌آباد وام دریافت می کنند

۴۰۰ مدیر و مربی باشگاه ورزشی متضرر از کرونا در خرم‌آباد وام دریافت می کنند
قیاسیان، رئیس اداره ورزش و جوانان خرم آباد با اشاره به پلمب 5 باشگاه متخلف در راستای عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا گفت: ۴۰۰ مدیر باشگاه و مربی ورزشی متضرر از کرونا برای دریافت تسهیلات به اداره کار معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید آرش قیاسیان در گفت‌و‌گو با خبرافلاک اظهار داشت: درراستای پاسداشت هفته تربیت بدنی، ورزش های غیرگروهی نظیر دوچرخه سواری، سوارکاری، اتومبیل رانی، قایق‌رانی تک نفره و کوهپیمایی به‌صورت محدود و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی با اشاره به دیدار با خانواده معظم شهدا افزود: همزمان با روز جهانی کوهنورد و بر اساس شیوه نامه های بهداشتی مراسم گرامیداشت زنده یاد محمد اصل مرز، قهرمان کوهنوردی در لرستان که بر اثر بیماری کرونا جان باخت، اجرا می شود.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم آباد عنوان کرد: برنامه‌ها صرفاً مختص مرکز خرم آباد نبوده بلکه در بخش‌های تابعه از جمله زاغه، سپیدشت و بیرانشهر از ظرفیت هیأت‌های روستایی، عشایری برای اجرای ورزش های غیرگروهی استفاده خواهد شد.

,

وی با اشاره به ۵۲ کمیته هیأت همگانی ورزش بانوان خاطرنشان کرد: طرح آوای ورزش در همسایگی و در مناطقی همچون محوطه منازل هزار دستگاه با برخورداری از فضای باز و پارک‌های اطراف با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی برگزار می شود.

,

قیاسیان بیان کرد: باتوجه به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا پیرامون تعطیلی دو هفته‌ای باشگاه‌های ورزشی، گشت تیم‌های بازرسی به مدت سه روز متوالی شروع شده و تاکنون پنج باشگاه متخلف با هماهنگی نیروی انتظامی پلمب شده است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم آباد گفت: پس از مدت تعیین شده، باشگاه ها موظف به اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله فراهم کردن فضای ۱۶ و حداقل ۱۰ مترمربع برای هر ورزشکار و بدون هرگونه تجمع و ازدحام هستند.

,

وی یادآورشد: ۴۰۰ مدیر و مربی باشگاه‌های ورزشی جهت دریافت تسهیلات بانکی کم بهره  به اداره  کار، رفاه و تأمین اجتماعی معرفی شده و در مراحل ثبت سامانه هستند و تاکنون ۳۰ نفر وام را دریافت کرده‌اند.

,

قیاسیان بیان داشت: باتوجه به مشکلات اقتصادی پیش آمده برای مدیران باشگاه‌های ورزشی، طرح پهلوان منصف با صحبت و تعامل با مالکان و صاحبان مکان های ورزشی، جهت تخفیف و بخشودگی کامل اجاره بها اجرا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه