اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

سؤال از وزرا و خارج‌ کردن دولت از بی‌عملی پیگیری می‌شود/ لزوم همکاریِ دولت و تعامل برای حل مشکلات مردم

سؤال از وزرا و خارج‌ کردن دولت از بی‌عملی پیگیری می‌شود/ لزوم همکاریِ دولت و تعامل برای حل مشکلات مردم
خسروی با بیان این‌که اقداماتی که دولت را از بی‌خیالی و بی‌عملی خارج کند، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است گفت: اگر استیضاح نهایی شود، باید شرایط آن کاملا بررسی و منافع ملی محور شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: استیضاح آقای حسن روحانی رئیس‌جمهور از ابتدای مجلس مطرح بود اما بعد از سخنان مقام معظم رهبری که در دیدار تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرمودند "بنده اعتقاد راسخ دارم که دولت‌ها بایستی تا آخرین روز مسئولیّت‌شان تلاش و کار کنند و وظایف خودشان را انجام دهند، بعد امانت را به دولت بعدی تسلیم کنند" از سخنان ایشان این‌گونه برداشت شد که این موضوع فعلا منتفی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, دیدار تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی,

وی با بیان این‌که دیدگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی متفاوت است افزود: یک دیدگاه این است اگر استیضاح صورت گیرد، با توجه به فرصت کمی که داریم، شاید جواب ندهد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دیدگاه بعدی این است با استیضاح آقای روحانی، شاید برخی افراد بخواهند توپ مشکلات را فقط به میدان مجلس بیندازند.

,

خسروی افزود: برخی معتقدند آمریکایی‌ها همان‌گونه که با سوءاستفاده از خلأ قدرت در لبنان، مشکلاتی را در آن کشور ایجاد کردند، ممکن است استیضاح آقای روحانی و ایجاد خلأ قدرتی در کشور، به مشکلات دامن بزند و شاید آمریکایی‌ها از این موضوع سوءاستفاده داشته باشند.

,

وی اظهار کرد: رئیس جمهور در جلسه‌های رأی اعتماد به دو نفری که به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده بود، حاضر به حضور در مجلس شورای اسلامی و دفاع از وزیر پیشنهادی نشد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که طرح سؤال از رئیس جمهور که 200 نفر امضا کردند، هنوز به مرحله اجرا درنیامده است گفت: برخی معتقدند تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند "دولت باید تا آخر بماند" به معنای این است که دولت باید تا آخر کار کند.

,

استیضاح روحانی با شرایط

, استیضاح روحانی با شرایط, استیضاح روحانی با شرایط,

خسروی افزود: من که در این مقطع زمانی، طرح استیضاح رئیس جمهور را امضا کردم، شرایطی را برای استیضاح مطرح کردم از جمله بدانیم رأی لازم برای استیضاح جمع‌آوری می‌شود و برنامه‌هایی برای بعد از استیضاح داشته باشیم که بدانیم در خلأ قدرتی، چه کارهایی می‌شود انجام داد.

,

وی با بیان این‌که همه نمایندگان، موضوع استیضاح آقای روحانی را بررسی و سبک‌وسنگین می‌کنیم اظهار کرد: من که امضا کردم اگر در ادامه، مصالح کشور در استیضاح باشد، انجام می‌دهیم و اگر نباشد، امضا را پس می‌گیریم.

,

در استیضاح، منافع ملی محور باشد

, در استیضاح، منافع ملی محور باشد, در استیضاح، منافع ملی محور باشد,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مهم، منافع ملی کشور است و طرح استیضاح، استفاده از اختیارات نماینده مجلس شورای اسلامی است که هنوز نهایی نشده و اگر قرار باشد نهایی شود، باید شرایط آن کاملا بررسی و منافع ملی محور شود تا در این شرایط بهانه‌ای به دست دشمن داده نشود.

,

سؤال از وزرا و خارج‌کردن دولت از بی‌عملی

, سؤال از وزرا و خارج‌کردن دولت از بی‌عملی, سؤال از وزرا و خارج‌کردن دولت از بی‌عملی,

خسروی اظهار کرد: سؤال از وزیران دولت، مرتب در حال انجام است و وزیران در کمیسیون‌ها شرکت می‌کنند.

,

وی تصریح کرد: اقداماتی که دولت را از بی‌خیالی و بی‌عملی خارج کند، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و کمیسیون‌ها طبق وظایفشان در حال انجام دارند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ازجمله حضور مسئولان بورس در کمیسیون شوراها و امور داخلی و سایر کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است که به سؤالات نمایندگان مجلس پاسخ دادند و همچنین وزیر اقتصاد و سایر وزرا در کمیسیون‌ها حضور پیدا کرده و می‌کنند.

,

لزوم همکاریِ دولت و تعامل برای حل مشکلات مردم

, لزوم همکاریِ دولت و تعامل برای حل مشکلات مردم, لزوم همکاریِ دولت و تعامل برای حل مشکلات مردم,

خسروی با بیان این‌که نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیگیری امور مردم با وزیران جلسه برگزار می‌کنند افزود: اگر با تعامل با دولت و همچنین همکاریِ دولت، مشکلات حل شود، بسیار بهتر است.

,

وی با بیان این‌که شرایط را بررسی می‌کنیم و هرکدام بهتر است انجام می‌شود اظهار کرد: اگر استیضاح نهایی شود باید یکبار دیگر در جلسه جمع‌بندی موضوع بررسی و آن‌چه دیدگاه اکثریت با محوریت منافع ملی است، اجرا شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه